tHaZ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 sitter her med et ISDN kort som jeg ikke aner hva heter...windows finner det bare som unknown network controller.. åssen kan jeg finne ut hva det heter, sånn at jeg kan installere riktige drivere til det? det står absolutt ingenting på selve kortet heller...heh..helt håpløst..eller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 sitter her med et ISDN kort som jeg ikke aner hva heter...windows finner det bare som unknown network controller..åssen kan jeg finne ut hva det heter, sånn at jeg kan installere riktige drivere til det? det står absolutt ingenting på selve kortet heller...heh..helt håpløst..eller? Nei, prøv først asuscom og Billion-drivere og du har med 70% sikkerhet funnet rett driver. Er det ISA-kort så kan det bli værre. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 http://www.bgc.no/teknisk/drivere_dynalink_tas106h.htm Stor sjangs for at det kan være dynalink. Er akkurat samme kort som asuscom Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 det var et billion kort ja... takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå