Shun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei jeg tenker meg en ny PC til i overkant av 8000 (kan strekke meg til 10k maks) IKKE innkludert skjerm, mus, OS og annet dilldall. Har mest lyst på intel CPU og Nvidia GPU ettersom jeg muligens skal kjøre linux på den etter hvert. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92301 Endret 30. januar 2009 av Shun Lenke til kommentar
Shun Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hadde litt dårlig tid da jeg starten tråden, så fikk ikke satt opp mitt nåværende forslag (lagt til i OP). Lurer også på hvor bra delene egentlig passer sammen, har ikke for mye erfaring med PC bygging. Er forøvrig åpen for ideer om oppgraderinger av komponenter og nedgraderinger av unødvendig dyre komponenter osv. Endret 2. februar 2009 av Shun Lenke til kommentar
Shun Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ingen innspill? Betyr det at alt passer og er et greit kjøp? =/ Endret 3. februar 2009 av Shun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå