Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

fotoboksvarsel gps opel insigna

rhoho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en CD500, DVD800..?

Flere forskjellige modeller, men tror det er Blaupunkt som lager de fleste til Opel..

Finner du riktig modell, er det lettere å finne riktig software. De fleste navigasjonssystemer kan oppgraderes med POI's, og det er slike som brukes til fotoboksvarsling. Mange fabrikanter nevner ikke fotoboksvarsling i bruksanvisning osv ;)

Lenke til kommentar
Er det en CD500, DVD800..?

Flere forskjellige modeller, men tror det er Blaupunkt som lager de fleste til Opel..

Finner du riktig modell, er det lettere å finne riktig software. De fleste navigasjonssystemer kan oppgraderes med POI's, og det er slike som brukes til fotoboksvarsling. Mange fabrikanter nevner ikke fotoboksvarsling i bruksanvisning osv ;)

Det står i papirene at det er en DVD 800 NAVI, er dette noe du har litt greie på tar jeg gjerne imot innformasjon om hvordan jeg går frem.

Jeg har spurt forhandlere men de vet jo ingenting.

Endret av rhoho
Lenke til kommentar
Ville hørt med Opel-forhandleren der du kjøpte bilen,

men om du har kjøpt den brukt er det å gjøre det samme :)

Velkommen her, og gratulerer med fiiiin bil :D

fohndleren viste ikke....

Jo takk for det men må nok vente til april/mai til jeg får bilen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den produseres av Blaupunkt ja (mener det er TeleAtlas som lager kart som med alt annet GPS-utstyr fra Blaupunkt), men tror ikke du kan benytte DVD-er fra andre Blaupunkt-anlegg uten videre. Hvis jeg ikke tar helt feil, så legger man inn POIs (Points Of Interest) via DVD til et 2gb flashminne i spilleren - så det skal ikke være noe problem å oppgradere med slike ting; om det derimot finnes på markedet enda, er en annen sak. ;)

Ring en Blaupunkt-forhandler, som f.eks. Bilradiospesialisten, og hør med dem. Evt. kan de nok sjekke opp med leverandør om hva som finnes.

Flott bil forresten.

Edit; Sjekket litt rundt. Det er ikke mulig å oppgradere med POIs på dvd800navi. :/

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...