Gå til innhold

Fable 2 tjukkhetsproblem

xinqzer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kommt nokså langt, eller, omtrent gått igjennom spillet, men jeg har et enormt stort problem, hvordan i allverden blir jeg tynn!?!? Jeg kan ikke gå rundt å se på den stygge onde feite charen min som dette :S. har nesten bare spist pai, derfor er den så tjukk :D, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal bli tynn igjen ! :( plz help me..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beste måten å bli tynn på er å spise seleri. produce vendorene i oakfield og bowerstone selger det. Hvis du ikke gidder kan du jo bare kjøpe noen potions på knothole island.

Den beste måten å bli tynn på er KI-potion'ene. Selleri tar meget lang tid å bli tynn på (Har erfaringer med det selv i dette spillet.

Lenke til kommentar

man må spise sunt for og bli tynnere. men ikke peiling på hvordan man får seg tynn på fort måte ;S

btw jeg har no slags "lus" over hele meg som svermer rundt. har vært der lenge nå. wtf er det fornoe? eventuelt hvordan får man vekk det? :S

og enda enting. visst man skal spille coop fable2, får man ikke spilt med sin egen figur? med vennen sin? :S

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar

I Fable 1 så kunne du også løpe av deg kiloene noe som også burde vert med i Fable 2. Har aldri hatt problemer med vekt i Fable selv, men potions som du får kjøpt på knothole island er den raskeste måten. Ellers så er ulike typer selleri det eneste som tar lubbet vekk.

Fluer surrer rundt hodet ditt når du er Corrupted(tror kanskje du må være litt ond i tillegg)

Desverre så er co-op delen av spillet ganske bare-bone og du kan bare spille med forhåndsgenererte karakterer eller spille med en karakter som har dine stats, men ikke utseende. Ganske skuffende.

Lenke til kommentar
I Fable 1 så kunne du også løpe av deg kiloene noe som også burde vert med i Fable 2. Har aldri hatt problemer med vekt i Fable selv, men potions som du får kjøpt på knothole island er den raskeste måten. Ellers så er ulike typer selleri det eneste som tar lubbet vekk.

Fluer surrer rundt hodet ditt når du er Corrupted(tror kanskje du må være litt ond i tillegg)

Desverre så er co-op delen av spillet ganske bare-bone og du kan bare spille med forhåndsgenererte karakterer eller spille med en karakter som har dine stats, men ikke utseende. Ganske skuffende.

takke for svar.

hmm jeg er pure + snill, men fortsatt fluer rundt meg :S

ang coop, skuffende.. trodde man kunne ta med sin egen karakter til sin venn :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...