hjahre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei, jeg er i gang med å bygge ny pc. Har bestemt meg for at jeg vil ha en htpc denne gangen, og lurer derfor på hvilket kabinett folk kan anbefale? Jeg tenkte først på et Lian Li-kabinett fra Microplex, men vurderer å avbestille dette kabinettet da det ikke er ventet på lager før mars en gang. Så nå har jeg kikket litt rundt, og sett litt på dette kabinettet fra Antec og dette kabinettet fra Thermaltake. Er det noen som har erfaring med et av disse kabinettene, eller som kan anbefale et annet. Jeg vil helst ikke at det skal overstige 2500,- for kabinettet, også må det være plass til et ATX-hovedkort. Skal helst være så stille som mulig, og det skal helst være stilrent. På forhånd takk for alle svar EDIT1: Lagt til kabinett og ny makspris Endret 28. januar 2009 av hjahre Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Etter sjekking av forskjellige tester og litt sånt, har jeg gått for Thermaltake DH101. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bra valg...samme som meg det Bare et tips...bytt ut den 12cm-viften i front med en som er stillere/bedre. Ellers er kabinettet kjølig og fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå