corwera Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) hei lastet over en del sanger på mp3-spilleren min (en Zen v PLUS 4GB) på den forrige pc'n, og er redd for at det kan ha kommet virus på mp3-spilleren min. pc'n døde senere, men nå som vi har en ny viasta-pc lurer jeg på om det er så lurt å koble til mp3-spilleren til den via usb-kabelen for å laste over ny musikk/lade den? kan dette skade den nye pc'n selv om vi har anti-virus program? (panda AV pro 09). tror kanskje jeg kan ha lastet ned noe virus skjult som sanger. kan ha fått sanger av venner som jeg tror har brukt limewire. vet noen om jeg vil bli kvitt virusene på mp3-spilleren min om jeg formaterer den? må jeg i så fall koble den til en annen maskin ( vi har en bærbar også som det ikke gjør så mye om den blir ødelagt av virus) og "renske" mp3-spilleren min der før jeg plugger den i den nye pc'n og begynner på nytt med å laste over sanger? Endret 28. januar 2009 av corwera Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Limewire er ulovlig, og jeg tror det er ulovlig å snakke om det her på forumet også. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Limewire kan være en utrolig bra tjeneste om du vil dele (lovlige) filer med verden, og er på ingen måte ulovlig. (Med mindre den blir brukt til å laste ned ulovlig. ) Lenke til kommentar
corwera Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 takk for alle svar så langt. men vet noen noe om det hjelper å formatere mp3-spilleren min for å bli kvitt firusene på den? eller er det bareå koble den inn til den nye pc'n og la anti-virus program prøve å fjerne dem? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå