CP-Monkey Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lager en liten tråd så vi kan få feiet bort litt av alt det negative fra tråden vi kjenner så altfor godt, ting som irriterer deg så grenseløst! Mange mener kanskje at det ikke er noe poeng med en slik tråd når man har sitt eget "gledesutbrudd"-kattegori. Men jeg sier: hvorfor lage en ny tråd når man kan poste, dele, glede seg over, le, støtte osv her. Regler -Negative tanker er forbudt, det skal postes her. -Hold dere til emnet, ikke bli/vær troll -Du må gjerne nevne flere ting av gangen -Igjen ingen negative tanker, men nå tenker jeg på syting og klaging over selve tråden. -Du må gjerne quote, men ikke unødvendig eller for mye Jeg kan begynne: Gleder meg over at jeg har sluttet som avisgutt og kan sove lenge på morningen nå Endret 28. januar 2009 av CP-Monkey Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg over at det er planleggingsdag for lærerene på mandag, og at 24 er på TV2 igjen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ting som er hyggelige og gjør deg glad Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ting som er hyggelige og gjør deg glad Gledesdreper! Negative tanker var forbudt sa jeg! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg gleder meg over de som bruker -knappen og søkefunksjonen! Gled dere videre i denne tråden: Ting som er hyggelige og gjør deg glad. Man må være snille med hverandre og si pene ting til hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg