Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Headset - Mikrofon fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Kjøpte for noen år tilbake ett Plantronics headset. Det fungerte fint på min gamle XP-PC. På min nye PC med Vista derimot fungerer bare lyden og ikke mikrofonen. Jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en driver, men det står ingenting om hvilken modell det er på selve headsetet og jeg klarte heller ikke å finne det på Plaintronics nettside.

Kan det Vista være problemet? Eller er det noe helt annet? Og ja, jeg har plugget den inn riktig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun mikrofonen som ikke fungerer? Ser du skriver at du har sjekket tilkoblingen, men vær sikker! Det er som regel to ledninger, en grønn og en rosa, begge skal kobles riktig. Det er mulig Vista ikke har støtte for denne (selv om dette virker rart). Har du muligheten for å sjekke om den fungerer på en annen maskin, så burde du sjekke dette.

Lenke til kommentar

Begge kontakter er riktig plugget inn ja. Etter å ha lest litt på nett så virker det som om det er mange med samme merke som sliter med å få mikrofon til å fungere i Vista. Funnet ett par forslag til løsning, men ingen av de har fungert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...