Kiruk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte for noen år tilbake ett Plantronics headset. Det fungerte fint på min gamle XP-PC. På min nye PC med Vista derimot fungerer bare lyden og ikke mikrofonen. Jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en driver, men det står ingenting om hvilken modell det er på selve headsetet og jeg klarte heller ikke å finne det på Plaintronics nettside. Kan det Vista være problemet? Eller er det noe helt annet? Og ja, jeg har plugget den inn riktig Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er kun mikrofonen som ikke fungerer? Ser du skriver at du har sjekket tilkoblingen, men vær sikker! Det er som regel to ledninger, en grønn og en rosa, begge skal kobles riktig. Det er mulig Vista ikke har støtte for denne (selv om dette virker rart). Har du muligheten for å sjekke om den fungerer på en annen maskin, så burde du sjekke dette. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Begge kontakter er riktig plugget inn ja. Etter å ha lest litt på nett så virker det som om det er mange med samme merke som sliter med å få mikrofon til å fungere i Vista. Funnet ett par forslag til løsning, men ingen av de har fungert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har du muligheten for å sjekke om den fungerer på en annen maskin? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Samme med meg, har ikke samme headsett men ingen lyd i høytalerne når jeg snakker i mic'en, men når jeg bruker lydoptaker så tar den opp lyden. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Tar ikke opp lyd her en gang. Den eneste andre maskinen jeg har mulighet for å teste den på har XP, så da er jeg like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå