Sny91 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Halo 3 og Crackdown skulle vært en selvfølge for alle 360 eiere ;] Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Halo 3 er et must have!!! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 da var gears of war 2 kjøpt spilles i kveld! Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hadde vært fett om dere kunne skrive litt hvorfor you synes spillet er bra også. ikke bare sånn liste (((; jeg har ikke noen favoritter enda beklager :b Lenke til kommentar
br2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 største "must havet" til x360 må nesten være Braid som du får kjøpt som arcade spill klassisk og nyskapende! Lenke til kommentar
Siege Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Laget selv en slik liste, her har du litt av listen min: - Braid (Adventure/ 1 Player) - Fallout 3 (Action, RPG/1 Player ) - Gears of War 2 (Action/ 1 Player og 2 Player Coop + Multiplayer Internet) - Fable II (RPG/1 Player) - GTA IV (Action/1 Player + Multiplayer Online) - Resident Evil 5 (Action, Horror/1 Player + 2 Player SplitScreen Coop Campain) Not Released - Saints Row 2 (Action/ 1 Player + Multiplayer Online) - Tom Clansy's Rainbow Six Vegas 1 og 2 (FPS/1 Player og 2 Player Coop) - Bionic Commando: Rearmed (Action/ 1 til 4 Player Coop) Kom ikke på flere i farten. Er hvartfall en fin begynnelse. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ikke så mange spill enda. Men av de jeg har liker jeg: Fallout 3 GTA IV GH world tour Jeg blir litt stressa av Fallout, eneste jeg tenker på er ''hmm, hva ville skjedd hvis jeg hadde vært frekk i kjeften nå''.. Men har vært good guy til nå hvertfall Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Mine "MUST HAVES" Halo 3 Bioshock Gears of War 1 & 2 Fable 2 The Darkness Jericho Pure Left 4 Dead Fallout 3 Oblivion FEAR (opprinnelig fra Xbox 1 men 360 versjonen er must fordi) Prey Rainbow Six Vegas 1 & 2 Crackdown Condemned 1 & 2 Kameo Burnout Paradise Asassins Creed Overlord Lost Odyssey Turok GTA IV Prince Of Persia Blue Dragon Mass Effect Call Of Duty 4 Unreal Tournament 3 The Orange Box Guitar Hero 3 VIKING: Battle For Asgard Nevneverdige spill som er verdt å spille men ikke nødvendigvis et must: Legendary Dead Rising Timeshift Lost Planet Simpsons Game Devil May Cry 4 Dark Sector Army Of Two Crash of The Titans Perfect Dark Zero Blacksite Stranglehold Bully Scholarship Edition Av kommende spill så kan jeg nevne FEAR 2 å Resident Evil 5 som absolutte must have spill Endret 8. februar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 -Left4Dead, så lenge du har minst to kompiser å spille det med. Beste multiplayer evurr -Fallout 3, dritkult rollespill som varte, for meg, i 70 timer første gjennomgang. Blir mye mer når all DLCen er kommet -Dead Space, utrolig stor overraskelse, det meste er så finpusset som mulig. Likte det utrolig godt. -Bioshock, supert skytespill med god variasjon. Selv om det kan bli ensformig de aller siste timene. -Mass Effect, jeg elsket det så fort jeg fikk satt meg inn i det. Minus er at det ikke er så utrolig dypt som det har fått ære for, og at nesten alle sidequests er totalt like. -Dead Rising. Hvor awesome er det ikke å bli barrikadert inne på et kjøpesenter med 2000 (bittelitt overdrevet) on-sceen zombier som du kan slakte med hva du nå enn skulle finne på et typiskt, amerikansk kjøpesenter. -the Orange Box. Half Life 2, EP1, EP2, Portal og Team Fortress. :') Det var da de jeg mener er must-haves. Jeg har spilt de fleste som folk mener er "verdt å spille". Under nevner jeg noen spill som jeg mener IKKE er så verdt å spille, til tross for hva folk sier. -Gears of War 1/2. Eeeeensfoormiggggg. Også veldig generisk og grått, og alle ser ut som store steinblokker som roper "FFRUCK!" Gøy på multiplayer, men jeg gikk ganske fort lei det. -GTA IV. Virkelig det dårligste av alle GTA-spillene. Jeg likte det, men jeg ble aldri motivert til å fortsette. Mye mer morro med San Andreas -Assassins Creed. Repetivt som fy, og det er sååå moro å bli jaktet på av vakter HELE tiden, selv når du bare rir gjennom landskapene. ASSASSIN! -Fable 2. Det var underholdende første gjennomgang, men så fort du har runnet det var det ikke noe vits i å fortsette... Det eneste å gjøre da er å kjøpe alle husene i verden, og da må du stå i hundre timer for å spille et kjedelig minispill for å få penger. Det var også altfor oversimplisifert, slik at det kunne appellere til folk som ikke var vant til spill. -Oblivion, ikke kjøp det når det finnes Fallout 3. Oblivion er gøy, men 50% av moroa er hvor mye feil det er. I fremtiden planlegger jeg å kjøpe Resident Evil 5, låne Mirrors Edge (gidder ikke bruke 600 på tre timer, men demoen var sykt kul) og the Darkness, som en venn anbefaler sterkt. Og mest sannsynlig Braid. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har omsider skaffa meg 360 jeg å (billig via jobben ) så har bare prøvd Prince of Persia.. kjedelig i starten men når man fixer akrobatikken og finner forskjellige kampcombos syns jeg det er gøy å spille. Bra spill som jeg koste meg med. + Kul grafikk, litt anderledes stil enn jeg er vant med + Kul kamp, mange bra combos + Liker historien og personene (prinsen og Elika) + Jeg syns det var grei lengde på det - Ensformig i lengden, er ikke så mye variasjon med tanke på utfordringer som hindringer og kamp - Bossene bekjempes stort sett på samma måte med ett unntak +/- Ikke så vannskelig, (varierer ettersom hvor god du blir i spill), jeg syns det er greit å ikke bli grusa hele tida men mange liker att spill er mye vannskeligere en dette. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Mine "MUST HAVES"Halo 3 Bioshock Gears of War 1 & 2 Fable 2 The Darkness Jericho Pure Left 4 Dead Fallout 3 Oblivion FEAR (opprinnelig fra Xbox 1 men 360 versjonen er must fordi) Prey Rainbow Six Vegas 1 & 2 Crackdown Condemned 1 & 2 Kameo Burnout Paradise Asassins Creed Overlord Lost Odyssey Turok GTA IV Prince Of Persia Blue Dragon Mass Effect Call Of Duty 4 Unreal Tournament 3 The Orange Box Guitar Hero 3 VIKING: Battle For Asgard Nevneverdige spill som er verdt å spille men ikke nødvendigvis et must: Legendary Dead Rising Timeshift Lost Planet Simpsons Game Devil May Cry 4 Dark Sector Army Of Two Crash of The Titans Perfect Dark Zero Blacksite Stranglehold Bully Scholarship Edition Av kommende spill så kan jeg nevne FEAR 2 å Resident Evil 5 som absolutte must have spill Har du alle dissa spillene? o.O impressed BTW er man avhengig av å ha spilt de første Halo spillene for å ha glede av historien på Halo 3? Endret 16. februar 2009 av Amaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes Skate 2 er et "must have" spill +1! Det eneste jeg spiller, faktisk. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skaff deg : GTAIV The Lost and the Damned (Tillegspakke til GTAIV) Skate 1 Skate 2 Forza Motorsport 2 Project Gotham Racing 4 Fallout 3 RacePRO (Kommer om noen få dager) Test Drive Unlimited Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Mine "MUST HAVES"Halo 3 Bioshock Gears of War 1 & 2 Fable 2 The Darkness Jericho Pure Left 4 Dead Fallout 3 Oblivion FEAR (opprinnelig fra Xbox 1 men 360 versjonen er must fordi) Prey Rainbow Six Vegas 1 & 2 Crackdown Condemned 1 & 2 Kameo Burnout Paradise Asassins Creed Overlord Lost Odyssey Turok GTA IV Prince Of Persia Blue Dragon Mass Effect Call Of Duty 4 Unreal Tournament 3 The Orange Box Guitar Hero 3 VIKING: Battle For Asgard Nevneverdige spill som er verdt å spille men ikke nødvendigvis et must: Legendary Dead Rising Timeshift Lost Planet Simpsons Game Devil May Cry 4 Dark Sector Army Of Two Crash of The Titans Perfect Dark Zero Blacksite Stranglehold Bully Scholarship Edition Av kommende spill så kan jeg nevne FEAR 2 å Resident Evil 5 som absolutte must have spill Har du alle dissa spillene? o.O impressed BTW er man avhengig av å ha spilt de første Halo spillene for å ha glede av historien på Halo 3? Ja har de jeg nevnte der å noen til Ja du må ha spilt de første Halo spillene for å skjønne/få feel for handlingen i 3eren. Gjelder bare singelplayer. Multiplayer er det bare å spille i vei Endret 16. februar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) MUST HAVE: Oblivion Battlefield: Bad Copany Call of Duty 4 Burnout: Paradis The Orange Box Project Gotham Racing 4 Dette er klart de gøyeste spillene til xbox 360 til nå. OGSÅ GØYE: Fallout 3 Call of Duty 3 Fable 2 The Darkness Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 og 2 Project Gotham Racing 3 (men trenger jo ikke det om du har fireren) Endret 23. februar 2009 av sogasg Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 @ Patney. Ehm... Så Gears of war er ensformig, og Left4Dead er IKKE det, mener du??? En ting til. GTA IV dårligste spillet i GTA serien?!?!!? WTH? GTA IV må være det mest gjennomførte spillet i hele serien! Genialt er det!! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) EDIT fjern.. Endret 23. februar 2009 av Amaru Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Must- have: Call of Duty 4 GTA IV Burnout Paradise Fallout 3 Rock Band 2 FIFA 09 Street Fighter 4 Gears of War 2 Burde også være i samlingen: Skate 2 Soul Calibur 4 Bioshock Orange Box Mirror's Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå