Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innlede vennskap med venn av kusine

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å hatt dialog med en jente som virker hyggelig. Det viser seg at hun er besteveninne (eller bare god venninne) med kusinen min. Jeg har rimelig få søskenbarn generelt. Hvordan er normer på slikt?

Evt. hvor langt kan det gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i det siste begynt å hatt dialog med en jente som virker hyggelig. Det viser seg at hun er besteveninne (eller bare god venninne) med kusinen min. Jeg har rimelig få søskenbarn generelt. Hvordan er normer på slikt?

Evt. hvor langt kan det gå?

Er du gutt eller jente? Litt vesentlig her kanskje... Hvis din kusine er "sammen med" den omtalte jenta bør du helt klart ligge lavt... men er du gutt og jenta er venninne med din kusine så forstår jeg faktisk ikke spørsmålet ditt?

Lenke til kommentar

Er ikke helt klart hva du spør etter, så jeg baserer meg med at du er gutt og kusina di har ei venninne som du er intressert i.

Og her kan du bare kjøre løpet fullt ut. :) Det er ingenting i veien med å bli bedre kjent med venninna til kusina di. Det er faktisk en bra ting, etter som kusina di sikker vet om en del av dine gode sider, som hun kan snakke med venninna om, noe som er plusspoeng i din bok. :)

Så til spørsmålet ditt om hvor langt det kan gå, så er det ingen begrensing. Hun er ikke i din familie i det hele tatt, og alt ligger til rette for å utvikle dette dit du vil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...