Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har i det siste begynt å hatt dialog med en jente som virker hyggelig. Det viser seg at hun er besteveninne (eller bare god venninne) med kusinen min. Jeg har rimelig få søskenbarn generelt. Hvordan er normer på slikt? Evt. hvor langt kan det gå? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det du prater om? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bestevennina til søstra di kunne kanskje vært litt rart, men venn av kusine er ikke rart. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ser ikke noe galt med å bli sammen en vennine av kusina si. Ivertfall ikke hvis du er på god talefot med kusina. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er du redd for deformerte unger? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du kan i alle fall ligge med dama. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er du redd for deformerte unger? Hun er ikke i familie, hun er vennine av en i familien. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ikke noe problem i det hele tatt, la det gå så langt det vil, i hvert fall så lenge du ikke av en eller annen grunn ønsker å unngå kusina di. Endret 28. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
granny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har i det siste begynt å hatt dialog med en jente som virker hyggelig. Det viser seg at hun er besteveninne (eller bare god venninne) med kusinen min. Jeg har rimelig få søskenbarn generelt. Hvordan er normer på slikt? Evt. hvor langt kan det gå? Er du gutt eller jente? Litt vesentlig her kanskje... Hvis din kusine er "sammen med" den omtalte jenta bør du helt klart ligge lavt... men er du gutt og jenta er venninne med din kusine så forstår jeg faktisk ikke spørsmålet ditt? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er ikke helt klart hva du spør etter, så jeg baserer meg med at du er gutt og kusina di har ei venninne som du er intressert i. Og her kan du bare kjøre løpet fullt ut. Det er ingenting i veien med å bli bedre kjent med venninna til kusina di. Det er faktisk en bra ting, etter som kusina di sikker vet om en del av dine gode sider, som hun kan snakke med venninna om, noe som er plusspoeng i din bok. Så til spørsmålet ditt om hvor langt det kan gå, så er det ingen begrensing. Hun er ikke i din familie i det hele tatt, og alt ligger til rette for å utvikle dette dit du vil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er du redd for deformerte unger? Hun er ikke i familie, hun er vennine av en i familien. Vet da det, så hvilke andre forholdsregler finnes det egentlig da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 finnes det forholdsregler for det? det er jo bare moro.. bestekameraten min er sammens med søstra mi. han er hos oss hver dag. syns det er artig jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser hvertfall ikke noe gale med å date venninnen til kusina si. Lenke til kommentar
granny Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke jeg heller.. så sant han ikke har planer om å være "drittsekk" da? I så fall kan det jo bli et noe anstrengt forhold til kusinen etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå