E7ite Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Var litt i tvil om kva eg skulle kalle emnetittel her, håpar denne gjekk gret. Uansett så er eg ute etter spel der du er kaptein om bord på eit skip, anten det er ubåt, romskip, seilskute, you name it. Spel der ein generelt kan vera kaptein om bord på skip. Multiplayer er såklart eit stort pluss, men singleplayer er og heilt ok. Om det er type rollespel er det og flott, same med fps. Om nokon veit om eit slikt spel, hadde det vore supert:) E7ite Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Man har vel Sid meyers pirates som et alternativ. Husker og på gamle 286en, et spill som het Kaper hvor man seilte rundt danmark og røvet. Det finnes også et eller annet webbasert spill som jeg syntes så ganske teit ut som min svoger spilte i julen, sikkert noen andre som vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 pirates of the burning sea er en MMORPG der man er kaptein på et seilskip Ellers er det Sid Meiers Pirates! som gjelder så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Silent hunter er ubåt-sim fra 2. verdenskrig, lenge siden jeg har spillt det nå, men var ganske artig Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Silent Hunter 4 kan anbefales ja. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 pirates of the burning sea er en MMORPG der man er kaptein på et seilskip Ellers er det Sid Meiers Pirates! som gjelder så vidt jeg vet Kjøpte faktisk Burning Sea på Steam, men fekk liksom ikkje ein konto. Fekk spelet i My Games, men må jo opprette ein konto, og eg har ikkje noko key eg kan bruke. Litt keisamt. Silent Hunter ja, takk for påminnelsen=D Spelte dette litt før på Lan, herlig. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 For romskip å slikt har vi jo X3: Terran Conflict. Har ikke prøvd det selv, men lest mye bra om det. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Silent Hunter serien er noe å kikke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå