Sunsqueaker Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Heisann! I det siste har jeg og et par venner/-inner prata en del om Jungeldyret Hugo, som er min yndlingsfilm fra barndommen. Har lett i mangfoldige timer på diverse sider på internett nå, og har foreløpig bare funnet en (dårlig) engelsk miramax dub, tv-serien og film nr. 3 på DVD. I tilegg har jeg funnet den originale danske (både nr. 1 og 2 faktisk) på Veoh. Mitt spørsmål er da, er det noen der ute som har de norske filmene (1 og 2)? Enten på VHS eller digitalt. Er veldig gira på å få tak i de filmene igjen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) De har dem på DVDhuset Endret 28. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Platekompaniet? Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er vel originalfilmen fra 1993 han/hun er ute etter. Hadde den på VHS en gang i tida, har ikke anelse om den eksisterer ennå. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Er vel originalfilmen fra 1993 han/hun er ute etter. Hadde den på VHS en gang i tida, har ikke anelse om den eksisterer ennå. Sant det. Er ikke interessert i TV-serien, som er det de to over der har postet. Beklager Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 vist du søker på finn.no er det en som har den (originale) på vhs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå