EinarEriksen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Disse mobilene har nå blitt oppdatert, blant annet med ny versjon av Nokia Maps. Les mer Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvis dere skal skrive en artikkel hver gang nokia slipper ny firmware, kan dere liksågodt ta med den nye til diamond som kom 16.1. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvem bryr seg? Helt uintressant for folk flest. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Man skriver btw *#0000# .. Edit: Så jeg virkelig så feil? Endret 28. januar 2009 av daniel_984 Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Enkelte ting som at telefonen låser seg på bestemte steder er imidlertid ikke rettet. Hvilke bestemte steder er dette? Vi anbefaler også på det sterkeste at du tar minnekortet ut av telefonen før du starter, da en firmware-oppdatering erfaringsvis kan skade minnekortet. Skade minnekortet? Det er vel ikke det dere virkelig mener? Fint med oppdateringer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Oppdaterte ikke min N82 da den forrige kom, så det blir nok ikke nå heller. Var et par ting som ble endret på (til det verre), f.eks at du ikke kan slå av lyden på kameraet. Jeg vil heller ha en oppdatering av Sportstracker med kart (: Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Oppdaterte ikke min N82 da den forrige kom, så det blir nok ikke nå heller. Var et par ting som ble endret på (til det verre), f.eks at du ikke kan slå av lyden på kameraet. Jeg vil heller ha en oppdatering av Sportstracker med kart (: Da tar du skammelig feil.... for å slå av lyden på kamera gjør du dette: Meny - Verktøy - Innstillinger - Toner - Varseltoner = AV Og dermed slipper du den utrolig slitsomme kameralyden.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Okei, leste flere plasser at de ikke fungerte lengre på den nye oppdateringen. xylitol: ja, enda en grunn til å ikke oppdatere. Endret 28. januar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm skal ikke gjøre samme tabbe som forgje gang med at jeg oppdaterte uten å vite at det gjorde at telefonen ikke kunne bli hacket på en good stund. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er nesten 3 uker siden jeg oppdaterte min N78. Synes Amobil var litt sent ute her... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe? Har selvfølgelig rota bort den kabelen Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?Har selvfølgelig rota bort den kabelen Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det.. Ja. Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig. Lenke til kommentar
Kalevi1973 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får bare denne beskjeden: Latest available software for Nokia N82, product code 0563246 Version: 30.0.019 Compare numbers If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download Skulle likt å vite hvor den siste firmware versjonen ligger... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?Har selvfølgelig rota bort den kabelen Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det.. Ja. Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig. Kan bare velge "OK" etter jeg får opp infoen om versonnummer osv. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?Har selvfølgelig rota bort den kabelen Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det.. Ja. Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig. Jeg har også kun valget "Ok" etter at jeg taster inn *#0000#. Hva slags telefon har du JFM ? N78 kanskje? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, jeg har N78. Kanskje det ikke går sånn på N82? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, jeg har N78. Kanskje det ikke går sånn på N82? Får også kun "OK" opp på en N80 jeg har også, den er nylig oppgradert til nyeste firmware. Lenke til kommentar
poe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Disse mobilene har nå blitt oppdatert, blant annet med ny versjon av Nokia Maps. Les mer Hvorfor skriver dere bare om utvalgte modeller angående FW oppdatering? Og merkelig nok er det Nokia... Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 får ikke til å oppdatere min N82, har prøvd 3 ulike pcer og mange forskjellige versjoner av pc suite. Får bare beskjed om at USB enhet ikke kan finns ( USB device not recognized ) Har søkt rundt på nettet og funnet ut at mange andre også har \ eller har hatt samme problemet.. Har sittet på pcen fra 10 i kveld til nå... men nå er d leggetid, opp 6 imårra Noen som har vært ute for noe lignende å funnet en løsning på det ?? ( og d gjelder ikke søvnproblemet Er mildt sagt frustrert, har versjon 20.0.62. Har forsøkt å fabrikkstille mobilen og slette alle program på den RuBINo Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Først må du sette tlf til "PC-suite"-modus, også må du trykke "klikk her for å koble til telefon", hvor maskina vil starte et søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg