Gå til innhold

Film: Stop motion Prosjekt

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver på med et stop motion prosjekt for tiden, er det flere som driver på med det her?

Filmen er basert på en tegneseriefigur med navn Blake.. Er et trekant drama mellom en snømann, en klovn og ei dame,,

Har tatt mye tid dette prosjektet som snart er ferdig klipt, ender vel opp på 6-7 min med rulletekst.

Litt om hva vi har gjørt:

Bygd et filmsett i ca 5 kvadratmeter, 17 meter green screen rundt settet, 40-50 kilo gips å hundrevis timer med pussing og bygging.. hehe.

Vi har aldri vært borti dette formatet før men har alltid ønsket å få prøve på det.. Vi er 6 stk som driver på, 3 på annimasjon, 1 på data ( bakgunnen blir laga på dataen.. snø, frostrøyk og alt småtteri) et band som skal spille inn filmmusikken.

Dennen filmen blir laga i hd, 720p.. Så er mye grafikk ute å går. Håper at den skal snart bli til ferdig produkt om ikke så alt for lenge.. Bli moro å legge lyd på den så se alt komme til live.

Filmen er en stum film, ingen som prater, derfor har vi brukt myyye tid på planlegging av bilder og hvordan dem skal fortelle følelser og stemingen. som har vært krevende, men jeg mener på vi har kommet godt ut av det alt i alt. Spes med tanke på det er føste gang noen av oss har laga film i det store å hele.. Skal se om jeg får lagt ut litt bilder om det er noen som er gira på å se litt hvordan det ser ut.

Hadde vært moro å kommet i kontakt med andre som driver med dette, trenger hjelp til dukke laging å den slags om noen vet noen tips.. ?

Blei litt store bilder, oi da..men håper dem funker. Vi har også en gruppe på facebook som heter blake om noen vil se litt video å sånne greier..

post-183459-1233142090_thumb.jpg

post-183459-1233142027_thumb.jpg

Endret av Blake_The_Mute
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...