Simonn88 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hausten 2008 gjekk eg til innkjøp av Heimekino/HiFi som eg sjølv valgte ut. Sourround Reciever: Pioneer VSX-917V Image serien: Fronthøgtalarar PSB Image T55 Center PSB PSB Center C60 Sorround PSB B15 Subwoofer: Audio Pro Leve 110 Sub Eg er veldig fornøgd. Men til poenget. Eg har ikkje så veldig god peiling, så hadde vore kjekt å fått litt hjelp. Er forsterkaren min (VSX-917V) for lite kraft i til å drive desse høgtalarane skikkelig? Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Svaret er nei Du har jo også sub som avlaster receiveren i bassområdet. Hvorfor spør du, problemer ? Endret 28. januar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Simonn88 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Oki. Har høyrt at det er nokså tunge høgtalar å drive. Og recieveren min er vell ikkje akkurat så kraftig? Kva skal eg sjå på for å finne ut kor kraftig den er? Utgangseffekten? Den ligger jo på 110W per kanal. Når eg spelar uten Sub så kjem det veldig lite bass. Med mindre det er nokon instillinger eg kan gjere på Recieveren, så kan det høyrast ut som eg ikkje drar fullt nytte av mine T55. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Oki. Har høyrt at det er nokså tunge høgtalar å drive. Og recieveren min er vell ikkje akkurat så kraftig? Kva skal eg sjå på for å finne ut kor kraftig den er? Utgangseffekten? Den ligger jo på 110W per kanal. Når eg spelar uten Sub så kjem det veldig lite bass. Med mindre det er nokon instillinger eg kan gjere på Recieveren, så kan det høyrast ut som eg ikkje drar fullt nytte av mine T55. Nei det skal gå finfint å drive dem, stol på det. At frontene ikke gir mye bass er helt naturlig da de som regel settes til "small" i systemer som har definert inn sub. Suben tar som nevnt over de lave frekvensene og avlaster på den måten forsterkeren. Bare en fordel med andre ord. For å teste kan du konfigurere bort suben i menyen på forsterkeren og høre om du får mer bass i frontene. Legg merke til at du kan justere nivået på de ulike kanalene uavhengig i menyen. Du bør også sette opp avstanden til de ulike høyttalerne fra lytteposisjonen i setup menyen. Det gir som regel bedre og mer kontant bass. Hvis du spiller en vanlig CD skal forsterkeren gå i PCM modus (ikke surround) og da vil du muligens få mer av bassområdet i frontene. Endret 28. januar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Simonn88 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Takk for informasjonen Eg skal prøve litt fram, så spør eg om det er noko meir eg lure på Lenke til kommentar
Simonn88 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ein anna liten ting. Har sett at diskanten på den eine fronthøgtalaren min har fått ein liten "bulk", har dette noko å seie? Legger ved bilde. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ein anna liten ting. Har sett at diskanten på den eine fronthøgtalaren min har fått ein liten "bulk", har dette noko å seie? Legger ved bilde. Hei, er det klåfingrede småfanter som har vært på ferde ? Noe betydning har det i forhold til spredningen fra domen. Men så lenge den ikke lager noen ulyder kan det gå greit. Lenke til kommentar
Simonn88 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Noken idiota på eit vorsh! Eg va ikkje der då det skjedde, så eg veit ikkje kven som er ansvarleg. Kjipt! Eg merkar ingen ulyder, spelar heilt likt som den andre etter mi meining Eg er litt perfeksjonist når det gjelder anlegget mitt, så det irriterer meg veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå