kilogram Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 D-link har lansert en ny trådløs ruter som kan fungere som bilderamme og oppdatert værmelder. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jøss. Kan kanskje få en slik opp på veggen her i huset også. Pris er nok viktig her. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 tipper den blir dyr ja. Men veldig interessant! Selv om jeg hår dårlig erfaring med dlink routere i motsetning til linksys. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kunne tenkt meg en sånn ja, pynte opp rommet mitt Lenke til kommentar
Cappadocius Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har gode erfaringer med nyere D-Link. Fram til for ett par år siden var jeg enig med Megnus. Anyway; tipper den bruker SharePort for å få USB-over-TCP/IP til å funke - i så fall trenger man å installere en driver på hver PC som skal ha tilgang til USB-enhetene på routeren. Utelukker altså alt annet enn Windows (og muligens Mac). Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WTF Skjerm i ruteren var en ny vri. Selv om det er unikt kan jeg ikke akkurat si jeg hopper av glede, da jeg bare har svært negative erfaringer med D-Link. (Og Elkjøp som PÅ DØD OG LIV skal prakke på folk dritet. Si til noen at de skal kjøpe en :@ Linksys for å unngå problemer, så kommer de garantert drassende på en D-Link ...) Lenke til kommentar
WinD Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Virkelig interessant. Jeg kjøper en straks den kommer ut, så lenge prisen ikke blir for eksterm Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snodig, men har hatt bare problemer med D-Link. Solgte dem der jeg jobbet før, og de kom ofte i retur. Linksys derimot såg vi skjelden kom i reture, og gjorde dem det var det som oftest brukerens feil. Lenke til kommentar
edb76 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Enig med AvidGamer der. Har aldri vært borti noe annet merke som har vært mer tull med en D-link. Allerede bare i denne uka har jeg støtt på rare nettverks problem hos kunde pga d-link ruter. Har også sansen for Linksys. Det virker mer stabilt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 D-link av nyere dato er bedre enn Linksys IMO. Bedre ytelse trådløst og bedre ytelse med bittorrent. Når det gjelder routeren med skjerm så burde skjermen dekket hele fronten. Et frimerke av et bilde gjør at det bare blir en delfunksjon og ikke virkelig noe folk vil primært kjøpe den for. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De fleste trådløsrutere er ikke særlig pene, og har en rekke blinkende lys som ikke dekorerer stuen på en god måte. STFU! Jeg vil ha blinkende lys! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ventet med å kjøpe D-link før DIR-655 kom ut grunnet dårlige erfaringer fra andre. Jeg opplever det som en stabil og grei ruter. Men de skal visst ha et problem med strømforsyningene sine, selv om min fungerer helt fint så langt. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De fleste trådløsrutere er ikke særlig pene, og har en rekke blinkende lys som ikke dekorerer stuen på en god måte. STFU! Jeg vil ha blinkende lys! Såså - Det er noe som heter damer. De liker sånt. Bare vent så finner du ut av det du også en dag... kanskje Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Damer? Å du mener sånne som slutter på .jpg? Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rart, jeg har bortimot ingen negative erfaringer med D-Link etter de nye N-Routerene kom på markede. De før disse var det mye tull med skal jeg innrømme. Belking har derimot vært et mareritt. Linksys har altid vært godt og stabilt, men D-Link har vært bra siden de startet med N-Routerene og den ene gamefuel 108 Routeren de hadde levde også ganske lenge i hus. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lol... Hva har hendt med KISS? Keep it simple stupid! Leverandørene skal absolutt ha alt mulig annet dill i produktet sitt. Det er klart det ser kult ut, men det er jo mye mer å vedlikeholde for leverandøren = større sjanse for sikkerhetshull. Nei, da tar jeg heller m0n0wall, den har kun det som trenges i en ruter, og kan samtidig brukes som trådløs ruter. Så får man ha andre enheter til printserver/filserver og alt det andre. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Denne ruteren ser kjempespennende ut. Prisen blir som mange har nevnt viktig Endret 28. januar 2009 av snoemann Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Elsker disko i stuen. De budre pryles for å fjerne lysene.. Lenke til kommentar
GS Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den borde haft samma typ av 3,5mm analog/SPDIF audio-utgång som Apple Airport express samt möjlighet att spela upp MP3 fristående med styrfunktion via displayen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg ventet med å kjøpe D-link før DIR-655 kom ut grunnet dårlige erfaringer fra andre. Jeg opplever det som en stabil og grei ruter. Men de skal visst ha et problem med strømforsyningene sine, selv om min fungerer helt fint så langt. Der jeg leier nå er det inkludert nett, og utleier var ærlig og sa at nettet hadde en tendens til å resette seg. Det viste seg at DIR-655 som var "synderen", men en FW-oppdatering var alt som skulle til - nå er den dønnstabil. Kanskje jeg skal kreve fradrag i leien for utført arbeid? ;P Endret 29. januar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå