Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Snørydding - de la snøen oppå bilen? Hjelp.

Ideal

Anbefalte innlegg

Veldig spent på å se lakken når snøen endelig smelter igjen.

Spørs om ikke snøplog-typa tenkte han skulle ha det litt moro på jobb uten helt å tenke på konsekvensene det kunne medføre.

Er ikke sikkert det er ett merke, vet om en kar som får frest ut en "garasje" i brøytekanten på en fjellovergang, har rygger inn bil og henger og forsvinner til fjells i noen uker, alt du ser av bilen etter noen dager er de fire brøytestikkene som markerer hjørnene i "garasjen". Når han skal ut igjen freser de frem bilen med hjullaster og fres samt endel spaing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan hva folk får seg til å gjøre, om man sender bilder/historien til vg/dagbladet så tviler jeg ikke på at de lager en liten sak ut av det, det bør du absolutt gjøre! Jeg har i så fall ikke sett noe om det i media enda. Begynner å bli litt gammel denne tråden her. Hvordan gikk det til slutt?

Jeg må si jeg trekte litt på smilebåndet når jeg leste første post. :!:

Lenke til kommentar

Det har ikke vært noen slutt så langt.

Bilen står enda neddynga i snø. Det har vært takstmann fra gjensidige på stedet, men han kunne ikke ta takst på bilen når det var så mye snø.

På tirsdag skal det komme en med traktor og få ut bilen, og etterpå skal takstmannen ta takst.

Så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Jeg er spent på hvordan dette ender. :)

LOL, måtte jo bare le :!:

Hvis du vil kontakte media så vet jeg om seriøse freelansere som jobber for landets største aviser og ukeblad, hun får sikkert inn en slik historie.

Edit:

Kan du si hvor det er, har en gammel bil som trenger lakkering så da kan jeg vel parkere den der og kreve omlakkering etterpå :thumbup:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Man kan jo linke til denne tråden i en epost til evt. Dagbladet eller VG, da man ser flere bilder der det faktisk er en bil som er neddynga i snø. Om ikke noen har varslet media så er det nesten sånn jeg vurderer det selv. Dette må jo bare ut i media på en eller annen måte? :D

Dette er jo sånne latterlige ting som man leser stadig vekk om i de største avisene.

Lenke til kommentar
Vel, jeg kontaktet VG for lenge siden og har ikke sett noe ennå.

Nøkkelordet her er "der man ser at det er en bil neddynget i snø". Tror jeg ville vært litt skeptisk selv om jeg var journalist og fikk servert en slik historie; hadde vært litt av en practical joke å gjøre et stort nummer av en svær snøhaug uten bil inni, men hvor man påstod det var en.. ;) Ellers er det også vanlig å gå til lokalavisa aller først; om saken er stor nok, så skriver riksavisene om det etterhvert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...