trondtang Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har vel ikke noen bilder av selve bilen etter en blei begravd? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) VG hadde nok stormet over denne saken, gleder meg til hva som skjer videre. *mine innlegg* Endret 28. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gidd du legge ut info om hvor lenge bilen sto der og om det var ulovlig å stå der? Hvem eier parkeringsplassen, eller er det ikke en parkeringsplass i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gidd du legge ut info om hvor lenge bilen sto der og om det var ulovlig å stå der? Hvem eier parkeringsplassen, eller er det ikke en parkeringsplass i det hele tatt? Selv om den står parkert ulovlig så betyr ikke det at folk kan ødelegge bilen, den skal taues vekk. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha , for en ting å gjøre . Stakkars brøytemannen har sikkert dumpet snøen på samme plass i 30 år. og når det da plutselig står en bil der snøen alltid har blitt dumpet , ja da går det en sikring i hodet på han. Makan til adferd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, er dette en spøk? Det tror jeg nok forsikringsselskapet og sa? Du får holde oss oppdatert med utviklingen i saken, er spent på hva slags reaksjoner de vil få. Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 02800 er et fint nr å ringe. Det hadde imo vært pri 1. Så hadde jeg eventuelt tatt det videre selv dersom ikke politiet hadde oppretta sak på skadeverk. Da tar de saken videre. Det skulle gjerne vært interessant å vite hvor lenge bilen hadde stått, og hvorvidt den sto ulovlig. Ser jo at det står flere biler der, så skulle jo tro at den sto lovlig til. Hva denne personen angår burde politiet kontaktes ASAP, ikke bare forsikringsselskapet... Lenke til kommentar
Venin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Har du for vane å ta bilde av din kamerats bil etter at den er parkert? Endret 28. januar 2009 av Venin Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, morsomt. Jeg håper det ordner seg. @Venin: Det syntes jeg også var litt rart ... *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Og han ringer på vegne av sin venn.. Men men, spiller vel ingen rolle, hele saken er jo nesten utrolig for å være sann. Kontakt VG, de kommer nok garantert til å skrive om det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jaja, han slipper forhåpentligvis å betale for tauing, i hvert fall. Håper det var en kjip bil. EDIT: Det er jo ikke noe forbudtskilt der engang, og det ser ut som et sted hvor det ikke er forbudt å parkere av seg selv. Endret 28. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ehm, den er tatt bilde av under en snødump. På det første bilde og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ehm, den er tatt bilde av under en snødump. På det første bilde og. Nei? Ser alle tre bildene her. På det første så kan man jo tilogmed lese skiltnummeret. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, trodde dette var en spøk jeg, man dumper da for svarte ikke masse snø over en bil uavhenghig om det står ulovlig eller ikke. Hadde vert moro å se denne saken på VG ja, men du burdte ordne opp med de involverte før du poster noe info, eller lager spøk av det her. Blir mer særiøst da;) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har du for vane å ta bilde av din kamerats bil etter at den er parkert? Hadde gjort det jeg og hadde jeg visst at bilen hadde noen hundre Kg snø over seg. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hæ? Er ikke det første bilde av snødump med bil under og!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hæ? Er ikke det første bilde av snødump med bil under og!? Nei, det første bildet er en bil parkert i begørig avstand til en snøhaug. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det første bildet er en bil parkert i begørig avstand til en snøhaug. Nå ble jeg også nysgjerrig. Jeg regna med at bilen var under snøhaugen på alle bildene, og at bilen ved siden av på første bilde er en "tilfeldig forbipasserende" ? Er det virkelig "før og etter"-bilder? Med nærmere ettersyn ser det ut for at snøhaugen har fått litt påfyll mellom bilde 1 og 2.. Me not understand. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det første bildet er en bil parkert i begørig avstand til en snøhaug. Nå ble jeg også nysgjerrig. Jeg regna med at bilen var under snøhaugen på alle bildene, og at bilen ved siden av på første bilde er en "tilfeldig forbipasserende" ? Er det virkelig "før og etter"-bilder? Med nærmere ettersyn ser det ut for at snøhaugen har fått litt påfyll mellom bilde 1 og 2.. Me not understand. Alle bildene er vel etterbilder? Kanskje han tok et når de fikk sett det, og de to andre litt senere på kvelden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå blei jeg jaggu usikker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå