Ideal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Min kompis parkerte bilen, og dro til Oslo. Når han da kom hjem så det slik ut: Bilen er altså UNDER/INNI den store snødungen. Hva gjør man nå? Det er jo garantert skader på bilen, garrrrantert. Noen som kan komme med noen råd her? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 :!: Men, kameraten din kan vell ringe inn og forklare saken til de som har ansvar for brøytingen? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, må bare si at jeg lo når jeg leste posten! Men jeg ville nok latt den stå med snøen, og funnet ut hvem som brøytet der. Er det skader på bilen, bør de bli dekket av selskapet som brøyter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, geniale bilder ^^ Men får håpe at det ikke ble noe skader på bilen og evt ta det opp med de som brøyter i området. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 haha utrolig bra!!! Bare å ringe selskapet og forklare at de har begravd bilen hans og at de burde komme for å grave den ut. Dere må ikke rør bilen, de kan nemlig si at dere selv skada bilen når dere gravde den ut. men fortsatt, Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Åssen i helvete vet han at bilen fortsatt er der?! Ut i fra bildet kan den vel være i østeuropa for lengst! :!: Menja, relativt ufint av brøyefolket å dumpe snøen akkurat der synes jeg. Bildene dokumenterer vel ganske bra hva som har skjedd, så om det har blitt noen skader bør vel noen kontaktes. Fant den her : http://www.samferdselsetaten.oslo.kommune...._sporsmal/#FAQ9 Edit : *kremt* Ser nå at det gjelder Oslo Kommune det der, men det er vel noe tilsvarende ellers også. Endret 28. januar 2009 av Purplehaze Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Har skjedd en del her siden jeg posta det her. Først ringte jeg kommunen. De hissa seg opp og ropte og skreik om at bilen burde vært fjernet. Når jeg så sa at da burde de ha bestilt tauing, sa de at "vi bor på bondelandet vi driver itte med tauing i hytt og pine"... Men jeg klarte å få ut av de hvem som sto bak, det var dette firmaet: *** Ikke noe identifisering takk *** Så ringte jeg de da, og snakka med en gærning der, som er den som sto bak. Han var forbannet fordi bilen var i veien, og mente den burde vært fjernet. Så derfor hadde han dumpa all snøen oppå den. Fyren var psykopat. Nekta å fjerne snøen igjen også. Så fikk jeg pressa ut av fyren at han var forsikra i Gjensidige. Derfra gikk turen til gjensidige. Så nå er det oppretta sak, og de skulle sende ut takstmann. Så da er det vel bare å vente og se. Endret 28. januar 2009 av Patience Identifisering fjernet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 herregud... At det skal bli en så stor sak av noe som i mine øyne kunne blitt rettet opp i nokså enkelt å greit. Lykke til uansett, du bør komme igjennom med dette og ikke måtte betale et rødt øre. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 folk er lite intr i å ordne opp etter seg selv som vanlig. Er jo få folk som har lyst å bruke penger. Er bare en løsning på dette, og det er å ta et skikkelig balletak på typen til han går med på å ordne opp etter seg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Geniale bilder. Men bra det ser ut til å ordne seg Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han var forbannet fordi bilen var i veien, og mente den burde vært fjernet. Så derfor hadde han dumpa all snøen oppå den. Fyren var psykopat. Nekta å fjerne snøen igjen også. Herregud, mongo mann? Man kan ikke gjøre hva man vil hvis man er irritert >.< Bra at du tar kontakt med gjensidige, for da taper han bonus velfortjent sier jeg! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor hater folk å ta ansvar? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 :!: Fantastisk morsomt.. Hvorfor skulle bilen vært fjernet, var det ulovlig å parkere der? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sku gjerne sett ansiksuttrykka deres når dere så den snøhaugen der :!: Håper dere klarer å fikse opp i saken Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, syykt. Du får holde oss oppdater på hvordand det ender Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor lenge stod bilen parkert uten tilsyn? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hahah, uhyre bra bilder! Håper vi får vite hva som skjer videre her, og at det blir fikset opp i. Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Skjønte ikke helt.. Hvorfor mente både kommunen og han som ryddet at den burde vært fjernet? Stod den ulovlig? Eller stod den bare i veien for der han lemper snøen? Er jo masse plass der så kan ikke helt se at det vanskelig å komme rundt den. Tror jeg hadde ringt politiet først jeg. Er jo garantert fulllakkering og utretting, og skadene er gjort med overlegg. Håper du hadde opptaker på mobilen så du har lydspor av samtalene med de folka. Endret 28. januar 2009 av Nargile Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dersom han hadde parkert ulovlig, burde bilen ha vært borttauet og/eller bøtelagt, ikke pakket inn i metervis med snø. Makan til idioti skal man se lenge etter. Håper de som står bak dette blir stilt erstatningspliktige Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det lukter VG av detta, kontakt dem.. Havner garantert på nett og eller avisa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå