Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 personlig så elsker jeg spillet,det er tydelig blitt lagt mye tid på det å finpusse sekvensene,godt skuespill i fmv sekvensene, fete lyder, grafikken er kanskje ikke det råeste på markedet, men gameplayet er rock solid..btw, spilllet er på 4cd`r, ikke 6.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Burde jo komme i salg først. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jaha, er det noen som har prøvd spillet allerede? hmm, lukter warez i kang vei her da Lenke til kommentar
Christertr Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er langt ifra umulig faktisk :-) Enter The Matrix ble releaset av Confusion & Epsylon 4 mai faktisk. Men det kom ikke PATCH for HD spilling før 5 mai. Har selv lastet ned PC versjonen av ETM nå av Deviance :smile: Kongespill synes jeg. Selv om level design ser ut som om det var LOW priority når de laget spillet. De fleste banene er ikke så veldig gjennomført, noe som trekker veldig ned.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg tror dette spillet kommer til å bli enn av de få beste spillene som kommer i år! etter det jeg har sett og lest så er dette spillet bare RÅT! gleder meg som bare F**N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå