Gå til innhold

Gleder vi oss til Enter The Matrix?


Anbefalte innlegg

Enter The Matrix er jo da såklart spillet basert på den nye Matrix filmen altså reloaded... Ny fiasko eller kan dette bli bra...? Det er jo almenn kjent at de fleste spill basert på film rett og slett suger(ja jeg har et dårlig ordforråd) Men jeg har sett bilder osv fra Enter The Matrix som viser at dette kan kanskje bli et av de store spillene dette året, og siden manus til spillet er skrevet av ingen andre enn Wachowski brødrene selv, så har ihvertfall jeg høye forhåpninger til at det blir fett........andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaaaa! Vi gleder oss til Enter the Matrix! :woot:

 

Jeg tror dette blir en milepæl for filmlisens-spill. Når Wachowski-brødrene selv er ansvarlig for manus og regi, og knytter historien tett opp mot den neste filmen Reloaded det bli bra. Larry og Andy lar ikke noen publisere dårlige Matrix-produkter. :)

Lenke til kommentar

Du bruker jo aldri penger på spill (i følge denne tråden), så det er jo rimelig innlysende at du også vil hoppe over dette spillet.

 

Bwahahaha. TST-ownage!

 

Jeg krysser fingrene for at spillet kommer på dvd og/eller at filmene i spillet kommer på dvd. Spillet ser ikke så fantastisk ut, men det blir vel til at jeg må krype til korset uansett.

 

Så, jeg, eh, gleder meg?

Lenke til kommentar

huff, atter en gang har folket falt for de stores propaganda, spillet kommer til å stinke, som alle andre "fra film til spill"-spill gjør (unntatt The Two Towers da :D ). De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye"

Lenke til kommentar
huff, atter en gang har folket falt for de stores propaganda, spillet kommer til å stinke, som alle andre "fra film til spill"-spill gjør (unntatt The Two Towers da :D ). De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye"

 

Huff så dømmende vi var da.

TEST UT spellet før du bestemmer deg da. plz.

 

Hej.

Lenke til kommentar
De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye"

 

Hm. Du bør kanskje lese historien bak akkurat dette spillet litt nøyere.

Lenke til kommentar

Som sinmate sjøl sier er det fryktelig mange film lisens spill som har gått rett i dass. Personlig har jeg mista all troa på de i hele tatt, da det bare en sjelden gang dukker opp noe virkelig bra. Storien er selvfølgelig viktig, men det har lite med spillbarheten å gjøre.

 

Andre veien funker derimot fett, er gameplayet toppklasse så kan godt storien være noe som et dusin sjimpanser har skribla sammen uten at spillet er dødsdømt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg krysser fingrene for at spillet kommer på dvd og/eller at filmene i spillet kommer på dvd. Spillet ser ikke så fantastisk ut, men det blir vel til at jeg må krype til korset uansett.

 

Så, jeg, eh, gleder meg?

Nei. Det kommer på 6 CD'er.

 

Joda... blir sikkert fett det... Men dog ikke noe jeg gidder å bruke penger på.

Tosk. Bra spill er lagd for å kjøpes. Jeg kjøper alle spillene jeg syns er veldig bra, selv om jeg har lastet dem ned også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...