sinmate Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Enter The Matrix er jo da såklart spillet basert på den nye Matrix filmen altså reloaded... Ny fiasko eller kan dette bli bra...? Det er jo almenn kjent at de fleste spill basert på film rett og slett suger(ja jeg har et dårlig ordforråd) Men jeg har sett bilder osv fra Enter The Matrix som viser at dette kan kanskje bli et av de store spillene dette året, og siden manus til spillet er skrevet av ingen andre enn Wachowski brødrene selv, så har ihvertfall jeg høye forhåpninger til at det blir fett........andre synspunkter? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Joda... blir sikkert fett det... Men dog ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Joda... blir sikkert fett det... Men dog ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Du bruker jo aldri penger på spill (i følge denne tråden), så det er jo rimelig innlysende at du også vil hoppe over dette spillet. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Joda... blir sikkert fett det... Men dog ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Du bruker jo aldri penger på spill (i følge denne tråden), så det er jo rimelig innlysende at du også vil hoppe over dette spillet. EDIT: kan legge til at jeg har kjøpt Max Payne som det forøvrig er en ganske så rå "kung fu" mod til som kan minne litt om Matrix. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jaaaa! Vi gleder oss til Enter the Matrix! Jeg tror dette blir en milepæl for filmlisens-spill. Når Wachowski-brødrene selv er ansvarlig for manus og regi, og knytter historien tett opp mot den neste filmen Reloaded må det bli bra. Larry og Andy lar ikke noen publisere dårlige Matrix-produkter. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du bruker jo aldri penger på spill (i følge denne tråden), så det er jo rimelig innlysende at du også vil hoppe over dette spillet. Bwahahaha. TST-ownage! Jeg krysser fingrene for at spillet kommer på dvd og/eller at filmene i spillet kommer på dvd. Spillet ser ikke så fantastisk ut, men det blir vel til at jeg må krype til korset uansett. Så, jeg, eh, gleder meg? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Seff glær vi oss! ETM ser ut til å bli meget bra... Men er litt redd for hvordan de ulike kampene vil foreta seg.. håper det ser 'ekte' ut... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 synes det ser dumt ut jeg : Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 det kommer til og nå toppene over ALT det ser SJUKT RÅTT UT Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 huff, atter en gang har folket falt for de stores propaganda, spillet kommer til å stinke, som alle andre "fra film til spill"-spill gjør (unntatt The Two Towers da ). De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye" Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det ser utrolig bra ut! Har sett flere trailere, og det ser kongelig ut... håper de får de til lik bra som det kan bli Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 huff, atter en gang har folket falt for de stores propaganda, spillet kommer til å stinke, som alle andre "fra film til spill"-spill gjør (unntatt The Two Towers da ). De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye" Huff så dømmende vi var da. TEST UT spellet før du bestemmer deg da. plz. Hej. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 De som lager det har sikkert tenkt: "jaja, nu kan vi si at dem som laga filmen hjalp oss litt, å at man må runde spillet for å skjønne hele historien, så kommer det til å selge litt for mye" Hm. Du bør kanskje lese historien bak akkurat dette spillet litt nøyere. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Som sinmate sjøl sier er det fryktelig mange film lisens spill som har gått rett i dass. Personlig har jeg mista all troa på de i hele tatt, da det bare en sjelden gang dukker opp noe virkelig bra. Storien er selvfølgelig viktig, men det har lite med spillbarheten å gjøre. Andre veien funker derimot fett, er gameplayet toppklasse så kan godt storien være noe som et dusin sjimpanser har skribla sammen uten at spillet er dødsdømt. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er mange spillsider som har hatt mildt sagt negative previews av Enter the matrix... Ign.com f.eks. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg veldig. Matrix-fan av ypperste klasse. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg til spillet og filmen "Reloaded" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg krysser fingrene for at spillet kommer på dvd og/eller at filmene i spillet kommer på dvd. Spillet ser ikke så fantastisk ut, men det blir vel til at jeg må krype til korset uansett. Så, jeg, eh, gleder meg? Nei. Det kommer på 6 CD'er. Joda... blir sikkert fett det... Men dog ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Tosk. Bra spill er lagd for å kjøpes. Jeg kjøper alle spillene jeg syns er veldig bra, selv om jeg har lastet dem ned også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå