Cav Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg planlegger å kjøpe en netbook i første rekke til bruk på hytta. Innebygd 3g er da et must. Er det noen som har oversikt over hvilke modeller som har dette, og hva som kommer i månedene fremover? På forhånd takk for hjelpen! cav Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De jeg vet om: Én Acer Aspire-modell har. Packard Bell DOT 3G har. Asus EEE 901GO har. Noen andre som man ikke får tak i i Norge har også. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Asus EEE 901 og 1000H fås også med 3G. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Også LG X110 kommer med en modell som har innebygget 3G snart, sannsynligvis i løpet av februar. Lenke til kommentar
Cav Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar! Noen nyheter om MSI Wind U120 med 3g? http://crave.cnet.co.uk/laptops/0,39029450,49299274,00.htm Lenke til kommentar
daktaphil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan er det med den 901GO (med 3G) Nå man skal på nettet med denne i en 3G sone, hvordan blir dette da? Med en telefon så trekkes jo kontoen din på abonnomentet, men hvordan er dette med PC? Mulig det er et dumt spørsmål, men hadde vær bra om noen har et svar på det, hvis noen skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan er det med den 901GO (med 3G)Nå man skal på nettet med denne i en 3G sone, hvordan blir dette da? Med en telefon så trekkes jo kontoen din på abonnomentet, men hvordan er dette med PC? Mulig det er et dumt spørsmål, men hadde vær bra om noen har et svar på det, hvis noen skjønte hva jeg mente. Du bør ha et simkort med eget dataabo på. F.eks Netcom Connect Fritid. Eventuelt kan du kjøre tvilling kort må mobilabo, og f.eks ha datatrafikk som tilleggstjeneste, men da brytes tilkoblingen når telefonen ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå