Far_til_dine_barn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hmph... ikke nevneverdig imponert over demoen. Skrekk efektene ser ut til å ha godt fra anonyme til irriterende. Grafikken var også, som noen allerede har påpekt, heller skrøpelig. Var faktisk mer imponert over grafikken i enern, en dette glorete rotet. Mulig fullversonen blir bedre, men jeg er dypt skeptisk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 DETTE er noe jeg gleder meg til! FEAR 1 er jo et av de beste spillene jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ser frem til å plaffe ned i slow-motion med 2 pistoler på uendelige bølger av stakkars kloner, denne gangen med flott grafikk. Nytefølelsen blir aldri gammel Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Denne oppfølgeren så meget flott ut! Bra kodet var den tilsynelatende også for her var det ikke mye tull. Glær mæ! Lenke til kommentar
FMKL Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke testet demo'n for pece, men har testa ps3 versjonen. Jeg syns det lover grisebra, og dama holdt på å gjøre unevnelige ting da hun prøvde MEN, jeg opplvede flere ganger at lyden fra våpnene plutselig forsvant... de kom tilbake om jeg load'a fra "last checkpoint", og håper virkelig ikke dette skjer i den ferdige utgaven... men jeg gledermeggledermeggledermeggledermeg!!! Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spillt FEAR2 nå i 10 minutt og har kjipt meg noe j..... 2 ganger, er helt sikker ene gangen hoppa hjerte mitt over et par dunk. Hylte som ei lita jente og slapp mus og tastatur. Ikke bra med høy lyd inne på et mørkt rom alene. Elsket første FEAR og håper dette følger samme historia. Men førsteinntrykk er iallefall, bra. Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hehe. utgivelses dato på fredag dn 13 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spiller eier jaggu. Er halvveis og DIGGER det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg