Joachim_F Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gufne Alma kommer snart på besøk til klodens spillmaskiner. Les mer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 I demoen syns jeg skytinga var brukbar, men skrekksekvensene var unødvendige, kjedelige og lite givende. Dessuten kommer Killzone 2! Har ikke tid til dette da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skytingen var langt ifra brukbar, føltes som om jeg spilte James Bond: Nightfire til Gamecube + slowmotion, plastikkgrafikk og blod som lignet på géle. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Syns demo'n var tilfredstillende jeg og skummelt Frister med kjøp, (hvis jeg tørr)... Lenke til kommentar
ingolf23 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Demoen var drit bra synes jeg... virker som dette spillet blir like bra som eneren.... og om mulig enda skumlere.. gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lasta ned demoen i går kveld, og tenkte jeg skulle prøve den idag. Håper det lever opp til forventingene jeg har fått etter 1'ern Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg til å treffe på Alma igjen ... Skremmende høye forventninger for Fear 2. Lenke til kommentar
archeronx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 GLeder meg! Litt irriterende at man skal se vekk ifra historien i Extraction point (Det ble nevt at de ikke ville bruke historien, siden de ikke har laget spillet/historien selv.) XP var genialt. Så, ca 2 uker igjenn:D *Gleder seg* Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Venter til anmeldelsene kommer rennende, stiller meg skeptisk til de fleste fpser nå for tiden. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Demoen var topp! Gleder meg til hel-versjonen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Litt irriterende at man skal se vekk ifra historien i Extraction point (Det ble nevt at de ikke ville bruke historien, siden de ikke har laget spillet/historien selv.) Muligens fordi Extraction Point og Perseus Mandate var møl i forhold til det opprinnelige FEAR når det gjaldt å presentere en noenlunde sammenhengende historie. 13. februar er merket i kalenderen! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 det blir iallefall pc kjøp på meg, orker ikke 360 på denne. =) Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 FEAR var et bra Fps spill. Ikke noe mer, ikke noe mindre. God ide å mikse inn "Ringu horror". Men jeg synes skrekken kom litt for mye i bakgrunnen. Alma dukket her opp her og der uten at jeg tenkte så mye over det, og det endte med at jeg var ganske likegyldig. Actionen ble rett og slett for inntens til at jeg klarte å ta notis av alle skrekk effektene, og jeg var hele tiden på alerten for nye fiender. Skrekk følelsen var rett og slett fraværende. Hvis de klarer å gjøre skrekk elemntene tydeligere så har jeg tro på spillet, Ellers blir det bare et ordinært fps spill. Et i mengden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 gleder meg sykt til det kommer. demoen ga meg gåsehud Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som vet hvilke systemkrav demon har? laster ned nå. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg kjørte den på full guffe i alle fall uten problemer. specs i profil. jeg håper de har fiksa slik at du får sensen litt lavere. ikke at jeg er en cs fanatiker som må bruke 4km musematte for å snu meg, men den var litt for høy for min smak. ellers så mislikte jeg "hjelmvisiret" de hadde brukt, ingen spill som har hatt slikt har vært av høy kvalitet. dog så likte jeg skrekkelementene da, de var mer intensive denne gangen. jeg kjøpte forrige fear orginalt, sammen med begge xp pakkene, men denne gangen tviler jeg på at jeg gidder å bruke penger på det. selve skytinga og det visirtullet ødelegget feelingen. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg! Har ikke fått prøv demoen enda. Kjipt at den bare er til de som har Gold! Er det noen som vet når det er tilngjengelig for oss "dødelige"? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg! Har ikke fått prøv demoen enda. Kjipt at den bare er til de som har Gold! Er det noen som vet når det er tilngjengelig for oss "dødelige"? Det bruker å være en uke etter release på demoen. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er de 3 utgavene (pc,ps3 og xbox) utviklet individuelt? Orker ikke enda en daarlig konsoll portering for pc... Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjører på fullfres på jeg også. P4 prossesor , men dog spillet går som ei klokke Ser ut btil å bli heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg