Wæsp Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hallo, lurkere! Nå har det seg sånn at jeg sitter på skolen i en trøtt naturfagtime -.- Vi har om karbohydrater, noe som kjeder meg til død og fordervelse! Så da tenkte jeg at jeg kunne ta meg en tur på forumet for å ha noen å snakke med I samme slengen tenkte jeg dette kunne være en "samletråd" for alle som kjeder seg litt i timen. Fri prat, men jeg regner med at dere følger normale regler som f.eks: - Ikke gidd å spam ned tråden. - Frekke/støtende/rasistiske kommentarer holder vi for oss selv! - Ellers så kan man jo lese reglementet til forumet, dere får mer info der Skriver og oppdaterer tråden når jeg kommer hjem, sitter å skriver på iPhonen, så det er vanskelig å skrive et langt innlegg. Jaja, bare å begynne praten, folkens Hva skjer på skolen his dere? ! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sitter og har sosiologi og sosialantropologi. Fantastisk unødvendig. Ha en fortsatt fin skoledag Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har aldri høyrt ordet lurke før. Her skjer det i alle fall lite. Har sosiologi eg og! Tippar dei kjem til å stenge tråden snart. Har fått inntrykk av at dei ikkje vil ha andre trådar til slikt enn forumkafeen. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Har aldri høyrt ordet lurke før. Her skjer det i alle fall lite. Har sosiologi eg og! Tippar dei kjem til å stenge tråden snart. Har fått inntrykk av at dei ikkje vil ha andre trådar til slikt enn forumkafeen. Ja, kom til å tenke på det jeg og, men vi får se hva som skjer Får gå så lenge det går xD Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har engelsk fordypning i 10.klasse nå, kjedelig -.- Vi skal gjøre noen oppgaver og jeg er trøtt så det gidder jeg ikke --- Ellers hva skjer folkens? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tror at denne blir stengt, siden vi har DNFK til det samme. Men on-topic så sitter jeg nå i en kjedelig samfunnsfagtime. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har international engelsk. Greit nok i seg selv, men vi har om globalisasjon, noe som vi hadde i både 10. og 1. klasse fra før av kjedelig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke "fri" prat vi har dnfk for? Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har tegning og bransje lære...(hms) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Går lærlingeplasslurking som skole-lurking også? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, alt som har med skole og utdanning går som skole-lurking xD Ikke gidd å spørr om tråden skal være her eller ikke, skal den ikke, blir den fjernet Har spansk atm, jævlig kjedelig -.- Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kva er lurking? Berre prating eller? No har vi norsk og diskuterer tur til Oslo. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lurking er egentlig å observere, men ikke delta i samtaler / grupper. Så trådnavn er vel egentlig feil. spying on people online, while you remain invisible Endret 28. januar 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke "fri" prat vi har dnfk for? Det trodde jeg også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er i grunn det. Det er vel helst ønsket at man kanaliserer sosial småprat som dette til Den Nye Forumkafèen, så får dere også mer å prate om. Stenger denne jeg, og om noen har noen store protester kan de sende meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg