Wæsp Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hallo, lurkere! Nå har det seg sånn at jeg sitter på skolen i en trøtt naturfagtime -.- Vi har om karbohydrater, noe som kjeder meg til død og fordervelse! Så da tenkte jeg at jeg kunne ta meg en tur på forumet for å ha noen å snakke med I samme slengen tenkte jeg dette kunne være en "samletråd" for alle som kjeder seg litt i timen. Fri prat, men jeg regner med at dere følger normale regler som f.eks: - Ikke gidd å spam ned tråden. - Frekke/støtende/rasistiske kommentarer holder vi for oss selv! - Ellers så kan man jo lese reglementet til forumet, dere får mer info der Skriver og oppdaterer tråden når jeg kommer hjem, sitter å skriver på iPhonen, så det er vanskelig å skrive et langt innlegg. Jaja, bare å begynne praten, folkens Hva skjer på skolen his dere? ! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sitter i en sosiologi og sosialantropologi time og har om normer - regler for alle eller forventninger. Det er piss kjedelig og jeg har null interesse av det. Ha en fortsatt hyggelig skoledag Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Endelig kommet meg på en av skolepc'ene, så det blir litt lettere å skrive Prøve i neste time, nynorsk gloseprøve -.- Mange fag i dag, men det blir vel mest lurking på forumet *Gledeseg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg