int20h Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kraftig nedgang på LCD-skjermer og minnebrikker gjorde at Samsung tapte penger for første gang! Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nedgang på LCD? Samsung har jo noen av de mest sexy TV-ene ever made. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Stort potensiale for nye artikler om <firma> nedgang hardware.no, finansekrisen er gull er den ikke Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nedgang på LCD? Samsung har jo noen av de mest sexy TV-ene ever made. Har du kjøpt en? EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer Endret 28. januar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 de må se å få orden på de europeiske mobil modellene... de ser jo enten ikke ut, eller så er det noe sært ved dem... soul var fin... men det er omtrent det... de må komme med mer markedsføring! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har stygge mobiler, ja. Husker jeg hadde en D500 for mange år siden. Det var tider det. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Må bare få si at jeg og er helt forelska i LCD-tvene til Samsung. Ser skikkelig bra ut, og kvaliteten er veldig god. Men Samsung dukker vel ikke under så lett Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men Samsung dukker vel ikke under så lett Første tapet de har hatt i selskapets historie, jeg hadde ikke bekymra meg helt ennå Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 De har stygge mobiler, ja. Husker jeg hadde en D500 for mange år siden. Det var tider det. Synes de har ganske fine telefoner jeg, har D500 fortsatt, funker helt fint, hatt det i litt over 3 år nå Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg elsket min D500. Men jeg badet med den. En uting å skifte til badeshorts før man reiser på stranda. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Stå på Samsung! Dere er de eneste som klarer å lage skjermer/tv-er som ser bra ut Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer Ikke nødvendigvis, mye av inntektene til avisene er reklame som er avhengig av div bedrifter. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer Ikke nødvendigvis, mye av inntektene til avisene er reklame som er avhengig av div bedrifter. Får også betaling per leste artikkel, og har man flere artikler får man et høyere antall leste artikler, og ergo mer betalt. 100 finanskriseartikkler som leses av alle de som alltid tråler gjennom alle artikler blir nok en del penger Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg elsket min D500. Men jeg badet med den. En uting å skifte til badeshorts før man reiser på stranda. jeg badet også med min Samsung, U600, den overlevde uten varige meen. eneste jeg må gjøre er å ta ut og inn batteriet for å slå den på. tror ikke min N95 hadde overlevd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer Ikke nødvendigvis, mye av inntektene til avisene er reklame som er avhengig av div bedrifter. Får også betaling per leste artikkel, og har man flere artikler får man et høyere antall leste artikler, og ergo mer betalt. 100 finanskriseartikkler som leses av alle de som alltid tråler gjennom alle artikler blir nok en del penger Joda, men hvis bedrifter betaler mindre for reklamen så blir det jo mindre penger i kassa med samme brukermasse. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er 1,59 milliarder dollar svimlende for et selskap av samsung`s størrelse i et av de beste årene noen sinne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå