DigitalOverride Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Har litt problemer med Norton Ghost for tiden. Har nettopp installert WinXP og tenkte jeg skulle lage en bootcd hvis det viser seg noen problemer. Når jeg starter Ghost i dos (vha Millennium startup disk) får jeg først og fremst ikke frem noen av de andre diskene når jeg skal velge hvor jeg vil lagre image. Velger jeg cd-brenneren (eneste mulige valget) får jeg en error melding ala dette: Error checking the MFT / bootsector of the disk. Noen som har lignende problemer, anbefalinger e.l.? BTW: finnes det andre programmer enn Norton Ghost for slike operasjoner? På forhånd takk, ArneM "Angelheaded hipsters, burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night" - Ginsberg Lenke til kommentar
knut Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Ghost disketten er bootbar, og du må bruke den til å boote. Men hvis du skal ha den over til et image trenger du en fat32 partisjon du kan få den over til (en annen enn der operativsystemet er). Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 norton ghost nekta å liste ntfs partisjonene mine når jeg skulle velge destinasjon for .gho fila. måtte slenge på en gammel fat32 disk. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 glimrende... nå funka det :wink: Takk skal dere ha BTW: noen som vet om ghost kommer til å støtte NTSF fremover? litt surt å måtte bruke eldre fat32 disker til backup... Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 ghost 2002 støtter NTFS Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 hmmm.... blir nok nødt til å kjøpe den, da. Vet du om du får gratis oppgraderinger hvis du allerede eier tidligere versioner av Norton Ghost? En kamerat av meg har Systemworks 2002, vet du om ghost 2002 er inkludert her? thanx Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Ja hvis det er pro utgaven Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 kjempemessig :wink: takk skal du ha... Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: jallajalla skrev (2002-01-19 16:52):ghost 2002 støtter NTFS Den støtter vel ikke å lagre imaget på en ntfs partisjon?? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 norton ghost 2002 støtter ikke lagring på NTFS nei. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 kanskje 7.5 gjør det..hum..det må testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå