matroxxx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) hei. har en mt5 med dellorto 21 mm cs forgasser og trimmsylinder + powerfilter http://www.crash.no/index.php?main_page=pr...f230ee895248c44 når jeg gir full gass høres det ut som han drar inn for mye luft ( falsk) luft. luftskruen skal snurres helt inn også 3 hele runder ut for og være rett innstilt, men nå har jeg skrudd min ned til 1 runde ut og får for mye luft enda. har hørt av folk at det kan hjelpe og skifte pluggen, for og få mere kompresjon ? skal i såfall skifte den i dag Endret 28. januar 2009 av matroxxx Lenke til kommentar
storkers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 lufte skruen ska ca 1.5 runde ut.du får ikke mere komp av og skifte plugg,det er bare tull.det blir mere suge lyd med power filter,kansje det ska være sånn? Lenke til kommentar
matroxxx Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 lufte skruen ska ca 1.5 runde ut.du får ikke mere komp av og skifte plugg,det er bare tull.det blir mere suge lyd med power filter,kansje det ska være sånn? trur ikke dt skal være sånn at den kveles når jeg gasser fult... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skal ikke gi full gass før den er kjørt inn. Og hvis den kveles på full gass har du for stor dyse. Og hvordan klarer du å høre at den drar inn falsk luft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå