Thoraxxx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Etter jeg så filmen "The Rosary Murders", har jeg alltid ønsket å få tak i tittellåta til sangen. Etter flere grundige søk på Google, kom jeg fram til denne informasjonen om sangen: "IN YOUR EYES" Recorded & Sung by Nancy Wood Composed by Bobby Laurel Lyrics by Bobby Laurel & Dennis Leahy Based on an adaptation of Brahms Third Symphony Problemet er at jeg ikke finner et nettsted hvor jeg kan kjøpe, eller laste ned sangen. Har sett flere Amazon annonser med albumet: http://www.amazon.com/Rosary-Murders-Don-S...y/dp/B00008FLXC, men synes det blir vanskelig å kjøpe gjennom Amazon. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Youtube --> Laste Ned --> Trekke lyd fra videofil Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Youtube --> Laste Ned --> Trekke lyd fra videofilSå enkelt er det ikke. Sangen finnes ikke på youtube.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du kan alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg