Filmvenn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vel hvis du er usikker på noe, bare søk det opp på lostpedia.com f. eks. Greit å bruke det oppslagsverket der for serien hvis du skal friske opp hukommelsen. Jeg har ikke sett sesong 1 siden 2006, alikevel husker jeg mye som det skulle vært i går. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg så alle sesongene som en forberedelse til sesong 5 og jeg må inrømme at det var veldig mye som hadde gått i glemmeboken Men ellers kan jeg også anbefale å se litt inne på lostpedia. com og se på de ulike tingene som står der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er utrolig mye jeg har glemt. Vurderer faktisk å starte på sesong 1 og jobbe meg utover, men det er maaaaange timer med Lost på en gang. Det var det jeg tenkte også, så jeg begynte i går. Har kommet til episode 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis man leser på lostpedia, man får ikke noe spoilers sånn uten at man får forvarsel? Tenker på om man f.eks leser om Locke. Man får kun vite ting man kunne funnet ut via serien so far? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er veldig interresant å se alle episodene igjen. Jeg har sett alle Episodene fra bunnen av siden høstferien (ble ferdig før jul) og det er moro å se sammenhenger og andre morsomme ting som man bare legger merke til når man vet hva som skjer senere. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenkte å ta en sesong i uken denne måneden, Ettersom jeg følte at jeg hadde glemt så mye Lenke til kommentar
Timster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenkte å ta en sesong i uken denne måneden,Ettersom jeg følte at jeg hadde glemt så mye En sesong i uken tror jeg blir for mye, du vil ikke kunne klare å skille episodene fra hverandre og da glemme masse. Det skjer ihvertfall med meg. Jeg så 2 Episoder om dagen og det var i meste laget Leste en interresant ting på lostpedia, nå. Som jeg faktisk skulle til å skrive om men trakk det tilbake, var at den hydrogenbomben kan ha noe med the Swan å gjøre. ( vet ikke om dette er kommentert før) Jeg husker i sesong 2 tror jeg, sa Sayid " the last time i saw concrete pouret like this, was chernobyl" kanskje de bare stappet bomben nedi der å bygde en station oppå. Og den ble detonert på en slik måte at allt imploderte. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenkte å ta en sesong i uken denne måneden,Ettersom jeg følte at jeg hadde glemt så mye En sesong i uken tror jeg blir for mye, du vil ikke kunne klare å skille episodene fra hverandre og da glemme masse. Det skjer ihvertfall med meg. Jeg så 2 Episoder om dagen og det var i meste laget Leste en interresant ting på lostpedia, nå. Som jeg faktisk skulle til å skrive om men trakk det tilbake, var at den hydrogenbomben kan ha noe med the Swan å gjøre. ( vet ikke om dette er kommentert før) Jeg husker i sesong 2 tror jeg, sa Sayid " the last time i saw concrete pouret like this, was chernobyl" kanskje de bare stappet bomben nedi der å bygde en station oppå. Og den ble detonert på en slik måte at allt imploderte. Kan virke som en god teori, men med tanke på ødeleggelsen en hydrogenbombe kan gjøre, tror jeg den hadde gjort mer enn å lage et "lite" hull i bakken. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kan virke som en god teori, men med tanke på ødeleggelsen en hydrogenbombe kan gjøre, tror jeg den hadde gjort mer enn å lage et "lite" hull i bakken. Var akkurat dette som gjorde at jeg ikke skrev det første gangen, en hydrogenbombe under bakken hadde blåst øya i filler. Derfor tenker jeg at det kanskje har noe med magnetfeltet rundt the Swan å gjøre. For det kommer jo ikke av en bombe. Kanskje magneten lader seg opp så bomben går av, reversert? EDIT: Leste noe nettop her om en LOST Podcast, er denne på Itunes og isåfall hvilken er det? Endret 2. februar 2009 av Timster Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Leste noe nettop her om en LOST Podcast, er denne på Itunes og isåfall hvilken er det? www.abc.com/lost Endret 2. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis man leser på lostpedia, man får ikke noe spoilers sånn uten at man får forvarsel? Tenker på om man f.eks leser om Locke. Man får kun vite ting man kunne funnet ut via serien so far? Les på hovedsiden, da finner du det ut. Det står klart å tydelig der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe... Du kunne jo bare skrevet det Mahavisnu. Så slapp eg å gå inn på hovedsiden og lese annethvert ord bare for å ikke bli noe spoilet. De spoiler ikke utover US sendinger nei. Og disse mobisodes? Good Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, mobisodene er "canon" og er derfor med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke sett noen av de. Hvor finnes de? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ang det som sies om at en hydrogenbombe ville gjort langt mer skade vil jeg bare minne om hvor dette her utspiller seg. Det har jo blitt bevist gang på gang at øya er ganske spesiell på flere måter og at flere regler vi ser som naturlige ikke har noen betydning her. Så til det vises noe i serien som totalt avviser at bomben har noe med det å gjøre utelukker jeg ikke at den kan være den tikkende bomben. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke sett noen av de. Hvor finnes de? Hvor tror du? youtube.com og ABC.com er jo sikkert noen åpenbare plasser? http://www.youtube.com/results?search_type...=Lost+Mobisodes Ellers så er de med på sesong 4 dvden i tilegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke sett noen av de. Hvor finnes de? Hvor tror du? Neste gang kan du bare la være å svare i det hele tatt. Hvis det ikke er lov å spør om noenting. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ga deg jo linken på et sølvfat da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I know. Tonen plagde meg i to sekunder. Hadde glemt det nå. hoho. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå