Gå til innhold

Lost 5x3: "Jughead"(USA)

Anbefalte innlegg

Følge med bedre bare. Jeg er forresten et vanlig menneske, sover og spiser mat. Jobber og slapper av. Sloss og koser. Haha, men det handler veldig mye om hukomelse, forstårelse og litt tålmodighet. Meg personelig har aldri irritert meg over at vi ikke har fått vite spørsmål fra S1 enda som er igjen, men jeg har en tolmodighet. Og Jughead er da en episode som belønnet dette litt, men svarte med et delvis svar(nå snakker jeg om Widmore-delen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsket denne episoden. Tror den var ekstra god for Lost-freaks som meg og Mahavishnu, som har sett de fleste episodene altfor mange ganger. Herlig å lære så mye om øyens historie, og håper på mer. Om Jack & co kommer seg tilbake er ikke det mest interessante for min del, det er mytologien som interesserer meg mest.

Lenke til kommentar

Vil anbefale det til alle som føler de ikke husker alt. Det er utrolig mange detaljer, tråder og forbindelser som er usynlige for de som bare følger overfladisk med. God is in the details!

Leser noen teorier på andre forum om at Jughead kan ah en forbindelse til The swan. Det kan være mulig, men da må hostiles på et eller annet vis tulke seg borti Dharma-stasjonen. Vet ikke hvordan det skulle bli til, men det passer jo bra med en nedgravd bombe som tikker mot sprengning (noe som også skjedde). Allikevel vil jeg i utgangspunktet tro at alt som har med stasjonene å gjøre er Dharma-bygd.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Hvorfor er det bare Charlotte som blir påvirket av denne tidsreisingen og begynner å blø neseblod, mens de andre ikke reagerer litt en gang? Er det også noen som vet hvorfor det bare er Locke, Sawyer, Juliet, Miles, Charlotte, Daniel og resten som blir igjen når de reiser i tid, mens The Others forsvinner?

Jeg må bare spørre fordi jeg ikke husker om vi har fått vite dette :p. Men hvis ikke, så dukker nok svarene opp ;)

Lenke til kommentar
Er det også noen som vet hvorfor det bare er Locke, Sawyer, Juliet, Miles, Charlotte, Daniel og resten som blir igjen når de reiser i tid, mens The Others forsvinner?

Vi har ikke fått vite hvorfor bare de overlevende blir flyttet i tid, men vi vet at Richard og The Others ikke ble påvirket av dette da Ben flyttet øya.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bare Charlotte som blir påvirket av denne tidsreisingen og begynner å blø neseblod, mens de andre ikke reagerer litt en gang?

Det er helt klart en underlig ting. Minkowski som døde på båten flashet frem og tilbake i tid, akkurat som Desmond gjorde. Likvel var det bare sinnet deres som flashet, kroppen forble på båten. Charlotte får symptomer selv om både kropp og sinn flasher gjennom tida. Vi vet hun har vært på øya før, det kan ha noe med det å gjøre - at hun har blitt følsom for tidsreiser for eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvorfor er det bare Charlotte som blir påvirket av denne tidsreisingen og begynner å blø neseblod, mens de andre ikke reagerer litt en gang?

Det er helt klart en underlig ting. Minkowski som døde på båten flashet frem og tilbake i tid, akkurat som Desmond gjorde. Likvel var det bare sinnet deres som flashet, kroppen forble på båten. Charlotte får symptomer selv om både kropp og sinn flasher gjennom tida. Vi vet hun har vært på øya før, det kan ha noe med det å gjøre - at hun har blitt følsom for tidsreiser for eksempel.

Tror vi får vite årsaken i en av de neste episodene, ganske sikker på at det er noe vi ikke venter i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Som det meste annet i denne serien ja ;) Regner med at Faraday har en teori.

Ser egentlig ut som han vet det, da han leste i boka og så veldig bekymra ut. Var nok derfor han sa at han elsket henne også, ikke bare for å slippe unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...