Gå til innhold

Lost 5x3: "Jughead"(USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, barnet til Penny og Desmond heter Charlie Widmore? Eller ihvertfall Charlie, mens faren til Penny heter Charles. Og Penny er ikke storfan av pappa? Festlig navn å gi ungen sin.

Har vel noe med at Charlie ofra seg for Desmond i den undervanns hatchen i sesong 3.

Lenke til kommentar
Er Richard umenneskelig?

Dette er i 1956 (?) og rundt 2004 (?) så ser han ikke det spor eldre ut, forsåvidt et karakteristisk utseende på skuespilleren :) .

Han eldes ikke nei, påvirket av øya på en eller annen måte. Som Juliet sa: han er veldig gammel.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke sagt rett ut, men mener det ble antydet ganske sterkt i episodene med Widmore og Ben.

Det virket som de kjente hverandre godt de to, noe som kunne være et tegn på at de begge hadde bodd på øya. Et annet tegn: Faraday og Chalotte hadde med seg et kart som viste stasjonen med gassen. Noen måtte ha gitt dem det kartet, gjerne oppdragsgiveren deres.

Lenke til kommentar

Ja! Savner også firetær foten. Mer interresert i hvem som lagde den. Fire tå foten og urfolket / the Black rock og mannskapet er noe som MÅ komme snart før jeg klikker..

Siterer Charles Widmore fra episode 9 sesong 4 :D

"That island is mine Ben. It always was, it will be again"

Endret av Moff
Lenke til kommentar

The Others kom ikke til øya, de ble dannet på øya. The Others er restene av Dharma og hostiles(innfødte ala Richard Alpert), og ble dannet da Ben blant annet skjønte at en av sidene måtte utslettes. Hvordan Richard og Hostiles kom til øya/hvordan Richard ble født på øya(?), og hvordan kompaniet til Widmore kom til øya er et annet kapittel. Hvem The Others er har vi vist lenge.

Lenke til kommentar

Jeg digger dette med at de hopper i tid. Genialt konsept som lar oss skjønne mer av historien. Rett og slett genialt. Litt synd vi ikke ser noe til røykmonsteret igjen siden Ben ikke er der da.

Og ellers er det jæklig artig å lese hva dere skriver. Det er helt utrolig hvor stor kunnskap noen av dere har om denne serien og hvor entusiastiske dere er! Fortsett slik! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kul episode. Tøft med tidshopping og alt det innebærer. Men de delene med Desmond førte liksom ikke til noe. Fant ikke mora og den lille samtalen til Charles ledet ikke til mye. Men ser frem til å se mer av de forskjellige periodene på øya. Mistenker at det er mya rart som har skjedd opp gjennom tidene.

Lenke til kommentar

Jeg personelig håper tidsreisingen stopper snart(men de kan gjerne stoppe i tid til en periode vi får svar på noen spørsmål), hvor kult hadde det ikke vært hvis de overlevende kom i kontakt med Dharma?

Kul episode. Tøft med tidshopping og alt det innebærer. Men de delene med Desmond førte liksom ikke til noe. Fant ikke mora og den lille samtalen til Charles ledet ikke til mye. Men ser frem til å se mer av de forskjellige periodene på øya. Mistenker at det er mya rart som har skjedd opp gjennom tidene.

Hva snakker du om? Den samtalen med Charles leder jo Desmond til Los Angeles, da Widmore ga han en lapp hvor det visstnok sto navn og hvor hun befant seg. Desmond bare løy først ovenfor Pen, men hun skjønte at han løy og bestemte seg for å bli med han sammen med lille Charlie.

Lenke til kommentar

God episode, selv om jeg likte de to første litt bedre. De kom ikke så veldig mye lengre, og det handlet egentlig bare om Desmond, Locke og Faraday. Men det gjør jo selvsagt ikke noe når det er tre så herlige rollefigurer. Greit å slippe litt unna alt styret med Jack, Kate, Hurley, Sun og Sayid også, som det var mye av i de to første episodene.

Tidsreiseopplegget er morsomt, men håper ikke det varer altfor lenge. Men bra at det lar oss utforske så mye av øyas historie. At han unge other-fyren var Charles Widmore var en herlig tvist. En anne fin detalj var at sønnen til Penny og Desmond var oppkalt etter Charlie. Det likte jeg. :) Siden Charlie tross alt hjalp til med å sette i gang gjenforeningen deres.

Lenke til kommentar
The Others kom ikke til øya, de ble dannet på øya. The Others er restene av Dharma og hostiles(innfødte ala Richard Alpert), og ble dannet da Ben blant annet skjønte at en av sidene måtte utslettes. Hvordan Richard og Hostiles kom til øya/hvordan Richard ble født på øya(?), og hvordan kompaniet til Widmore kom til øya er et annet kapittel. Hvem The Others er har vi vist lenge.

Jeg trodde The Others var restene av hostiles jeg, og at alle fra Dharma var drept.

Jeg husker ikke helt, men Ben var egentlig med Dharma? Kom som gutt sammen med faren som jobbet for Dharma, og traff Richard i skogen?

Kult at vi fant ut hvordan Widmore var koblet til øya. Men hvorfor sa ungjenta som jobbet for hostiles, hu som pekte med gevær på Faraday etter de hadde utløst minene, "You just couldn't stay away, could you?". Virka jo ikke som om hun kjente han etterpå.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...