Gå til innhold

[Løst]Hvor mye er min PC verdt ? !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du den er verdt?

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=38893

Det er kun kabinettet og prosessoren som koster over 1000 kroner nytt. Resten ligger fra 600 og nedover.

Ut i fra språket, er jo ikke noen tvil om hvem som ikke er voksen her...

Innehold i link vises ikke

Kommer bare frem

Administrasjon av handlevogn

Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen

Gå tilbake til administrasjonssiden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ser at trådstarter har "løst" spørsmålet sitt?

Vil det si at han opprettet tråden for å underholde, og bidragsyterne fikk seg en god latter.

Etter å ha bli æreskjeld som "syke satan'er". :D

Lenke til kommentar
Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da :tease:

Det er jo fordi det er hysterisk morsomt å se hva han kommer med neste gang. :) Og man ønsker jo ikke å gå offtopic, for da stenges tråden fort. :) (Noe som vel snart kommer til å skje nå...)

Lenke til kommentar

Haha, fyfaen å jeg ler.. han homsa som trur seg så voksen da, satan du er underholdning du. haha,fyfaen. Tråden er løst ;P og jeg blir sikkert banna snart ja, men det gjør jo ikke noe det, har andre ting å gjøre som å snakke med en geit som bor i sveits som kan kontakte med brunost enn å snakke her :)

Kan man bli "banna" av å snakke sånn som jeg gjør" ?

Jepp! :)

Fjernet det verste nå...

Jøss, endelig et ordentlig svar her på forumet :) Takk :)

Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da :tease:

Synd jeg ikke er faren hans, kunne jo spart en formue på utdanning :thumbup:

Drittunge ? Haha, sier en som har Batman som bilde. hahaha

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke er faren hans, kunne jo spart en formue på utdanning :thumbup:

haha, du er en sånn drittunge som får utadanninga di av foreldra dine ja ? haha, bortskjemt drittunge kalles det. Pass på hva du sier vetu, for det viser bare hva du selv er ;) haha

han homsa som trur seg så voksen da, satan du er underholdning du. haha,fyfaen.

Talking to me, my friend? :)

Nei, var ikke retta til deg ;) var han andre som trudde at bare quaden og skjermkortet kosta penger ;) han som får alt av foreldra sine vetdu ;) Med andre ord --> Homsa . Sorry for den slags bruk av ord, men vet ikek om andre som beskriver han bedre atm :(

Jeg ser at trådstarter har "løst" spørsmålet sitt?

Vil det si at han opprettet tråden for å underholde, og bidragsyterne fikk seg en god latter.

Etter å ha bli æreskjeld som "syke satan'er". :D

jaja, er gøy å ha den oppe ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...