Orjanp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva mener du den er verdt? https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=38893 Det er kun kabinettet og prosessoren som koster over 1000 kroner nytt. Resten ligger fra 600 og nedover. Ut i fra språket, er jo ikke noen tvil om hvem som ikke er voksen her... Lenke til kommentar
Per O. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Artig lesning på starten av dagen, takk OP Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva mener du den er verdt? https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=38893 Det er kun kabinettet og prosessoren som koster over 1000 kroner nytt. Resten ligger fra 600 og nedover. Ut i fra språket, er jo ikke noen tvil om hvem som ikke er voksen her... Innehold i link vises ikke Kommer bare frem Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Merkelig. Det er merket av for lesbar av alle. Fungerer det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ser at trådstarter har "løst" spørsmålet sitt? Vil det si at han opprettet tråden for å underholde, og bidragsyterne fikk seg en god latter. Etter å ha bli æreskjeld som "syke satan'er". Lenke til kommentar
Incense Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da Synd jeg ikke er faren hans, kunne jo spart en formue på utdanning Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan man bli "banna" av å snakke sånn som jeg gjør" ? Jepp! Fjernet det verste nå... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da Det er jo fordi det er hysterisk morsomt å se hva han kommer med neste gang. Og man ønsker jo ikke å gå offtopic, for da stenges tråden fort. (Noe som vel snart kommer til å skje nå...) Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, fyfaen å jeg ler.. han homsa som trur seg så voksen da, satan du er underholdning du. haha,fyfaen. Tråden er løst ;P og jeg blir sikkert banna snart ja, men det gjør jo ikke noe det, har andre ting å gjøre som å snakke med en geit som bor i sveits som kan kontakte med brunost enn å snakke her Kan man bli "banna" av å snakke sånn som jeg gjør" ? Jepp! Fjernet det verste nå... Jøss, endelig et ordentlig svar her på forumet Takk Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da Synd jeg ikke er faren hans, kunne jo spart en formue på utdanning Drittunge ? Haha, sier en som har Batman som bilde. hahaha Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 han homsa som trur seg så voksen da, satan du er underholdning du. haha,fyfaen. Talking to me, my friend? Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ler nå egentlig mest av dere som fortsatt prøver å hjelpe drittungen jeg da Synd jeg ikke er faren hans, kunne jo spart en formue på utdanning haha, du er en sånn drittunge som får utadanninga di av foreldra dine ja ? haha, bortskjemt drittunge kalles det. Pass på hva du sier vetu, for det viser bare hva du selv er haha han homsa som trur seg så voksen da, satan du er underholdning du. haha,fyfaen. Talking to me, my friend? Nei, var ikke retta til deg var han andre som trudde at bare quaden og skjermkortet kosta penger han som får alt av foreldra sine vetdu Med andre ord --> Homsa . Sorry for den slags bruk av ord, men vet ikek om andre som beskriver han bedre atm Jeg ser at trådstarter har "løst" spørsmålet sitt? Vil det si at han opprettet tråden for å underholde, og bidragsyterne fikk seg en god latter. Etter å ha bli æreskjeld som "syke satan'er". jaja, er gøy å ha den oppe Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tror jeg sender trådstarteren på et lite kurs i høflighet og folkeskikk Endret 30. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg