Gjest Guest_..._* Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei! Jeg er en man på 24 år, og ville gjerne ta opp en sak som muligens(forhåpentlig vis) noen andre har vert i. Jeg har vert i et fast forhold nu i 1 år, med en kvinne som jeg elsker meir en noen an. Vi har hatt et heilt fantastisk forhold, et forhold som jeg ikke kan måle med noen andre forhold jeg har hatt. Men det har oppstått et problem i det siste. Det begynte i det små med iritasjoner med at jeg ikke gjør ting godt nok hjemme. Nu skal jeg ta et lite eks, vi kan ha spist middag(hun laget middagen) og da er det heilt naturlig at jeg tar oppvasken. Og det vil si jeg vasker opp tørker av stekovnen ryddet kjøkkene, men så kan det være nok at det er en duk som ikke er lakt på en plass. Da er det stor diskusjon, eller jeg har vasket heile huset hjemme men jeg har glemt å tømme kurven for skitten klær... Hun sier at små ting som slikt blir hun gal av, og jeg prøver så godt jeg kan for å gjøre det slikt at jeg får med meg alt som skal gjøres hjemme. Men av alt jeg gjør(og jeg gjør mye) så ender det bestandig at det er noe jeg har glemt. Og i steden for å si det har du glemt sånn at jeg kan gjøre det med en gang, så blir hun sint og sier at siden du har glemt det så gjør jeg det selv. Ergo så er heile den dagen/natten ødelakt... I kveld så sier hun at hun veit ikke om vi kan være sammens meir, på grunn av dette. noe som skjærer meg dypt, har aldri gidd så mye av meg selv for at noe skal fungere som jeg har gjort med henne. Hadde faktisk tenkt å fri til henne i sommer, nå veit jeg ikke en gang om vi overlever til da. Så mitt spørmål er, er dette min feil? Er det det at jeg ikke gjør nok hjemme, er innsatsen min for liten? Eller er kankje hun alt for pirken? Er alle Jenter/Kvinner slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, alle damer/jenter er ikke slik. Synes hun høres alt for pirkete ut, i alle fall når hun ofrer forholdet deres bare pga. at du glemmer noen småting iblandt. Synes det er litt teit at hun ikke klarer å godta deg som du er og prøve å overse "glemskheten" for forholdets skyld. Høres nesten ut som hun har en form for mani der alt "må" være rent/fint/perfekt osv. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vis denne posten til henne, du. Iallfall prat med henne om det, og si akkurat det du skrev her. At du prøver og prøver for å gjøre henne fornøyd, og at du syns du gjør din del av jobben. Good luck. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du må nok spørre typen din om han også kan ta et tak i huset, eller bare gro et par Kanskje litt overdrevet, men sånn som du framstiller saken her i tråden så virker det som om du gjør alt i huset og hun blir forbanna hvis du glemmer en ting. Og hvis det faktisk er saken; kvitt deg med kjerringa. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hun har funnet en annen og prøver å finne grunner til å gå fra deg. Om du gidder å ha baller nok tilå spør hva helvete som feiler henne og forteller henne at hun er hinsides urimleig så skjer en av to. enten har du da nok baller til å hold epå henne, eller jun sprekker og går fra deg. Bare ikke ver overrasket når hun har ny type etter en uke. Hennes raseriutbrudd henger forøvrig sammen med en form for dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Virker som det er et eller annet underliggende problem om dette er noe som plutselig har startet å skje. Men nei, alle kvinnfolk er ikke sånn, og jeg hadde aldri klart å bodd ilamme noen som var slik hele tiden. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Her tror jeg forholdet deres er på vei ut. Hun ser etter små-ting å bli irritert på deg for, noe som kan tyde på at hun leter etter grunner til å gjøre det slutt med deg. Hun prøver å krangle så ofte som mulig, sånn at du skal skal bli sinna, noe som vil gjøre bruddet enklere for henne. Slike ting kan også, som andre sier, bunne ned i dårlig samvittighet, og at hun bruker aggresjon for å dekke over de andre følelsene hun har i hodet akkurat nå. Her må du bare ta tak i deg, og prate med henne om det. Neste gang det skjer, må du reagere på det, og spørre hvorfor hun holder på sånn. Hvis hun forklarer seg, har dere noe å bygge på og fikse. Hvis hun går rett i defansiv posisjon, og kun angriper deg og nekter å forklare seg er det store sjangser for at hun skjuler noe for deg. Og da er hun ikke noe å spare på. Nei, ikke alle jenter er sånn. Sånn oppførskjel bunner som regel ned i noe helt annet enn normal oppførskjel. Det finnes veldig mange fisker i havet (for å være litt klisje) og det er viktig at du ikke ender opp med å tro at dette er normalt, og at du skal godta sånn oppførskjel i noen av dine fremtidige forhold. Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei alle kvinner/ jenter er ikke slik. Her i huset er nok jeg mer opptatt av at det skal se ryddig ut og ting skal være 100% rent en henne. Men høres litt ut som hun har noe pykisk som plager henne, med det at hun blir sint for at du har glemt noe hele tiden. Gjør du så mye og så kommer hun og blir forbanna for at du har glemt søpla da har hun et problem som dere må prate om. Kan være pykisk eller andre ting som plager henne slik at hun reagerer slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå