ErlendRU Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei, hjelper ei venninne med å finne ny telefon. Vil helst ha touch tror jeg, men vi har sliti med å finne noe bra. Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja. -Email klient: Ikke nødvendig Form: -Format: Skyve eller touch -Vekt: Ikke altfor tung -Sprut/støtsikker: Neitakk. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. Nokia 6610 og over 128x128 pixels oppløsning. -Touchscreen: Helst. Pris: Helst ikke mer enn 4000 Diverse: -Merke: Samme da. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ikke viktig -Infrarød port: Helsst. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: -Minnekort?: Ja. -MP3: Ja. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ja. -Wlan: Ja. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei. -Radio: Ikke veldig viktig. -Bruksområder: Ringer og sender sms en del. Musikk og ta bilder. Edit: Kan jo legge til at iPhone er uaktuell av uviss grunn (jenter ) og at jeg selv er ganske skeptisk til HTC telefonene da jeg har hørt mye rart om de. Så på Samsung U900, men den fikk jo dårlig av amobil, så er vel uaktuell. Forøvrig er ikke kamera det viktigste da hu har eget digitalkamera til det. Takk for hjelpa! Endret 28. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 trur ikke du bør la amobil sine tester avgjøre hvilke mobiler du skal ha.det beste er å sjekke ut de som er aktuelle for deg og dra til butikken og teste de ut, jeg kjøpte meg ny mobil før jul,da sto det mellom lg kc910 og samsung f480. jeg testa begge 2 og fant ut at samsungen er best for mine behov,kc910 har alt du trenger enkli,samsung f480 mangler WLAN,men hvis du skal ha 3g på samsungen må du kjøpe et eget sim kort til det vil jeg tru. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar. Tror LG KC910 begynner å seile opp som en favoritt. Skal se på den i morgen tenker jeg, i butikk. Er det noen som har noen fordeler/ulemper med den? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Takk for svar. Tror LG KC910 begynner å seile opp som en favoritt. Skal se på den i morgen tenker jeg, i butikk. Er det noen som har noen fordeler/ulemper med den? Hei, jeg kan nevne litt om fordelene og ulempene med LG KC910 da jeg har hatt den i ca. 2 uker nå. Ting jeg ser fom en fordel er at den har en god skjerm, et meget bra videokamera (utrolig morsomt å ta opp i "fort film") og et greit kamera. Ulemper er at det er vanskelig/knotete å skrive sms (her er blir det sammenlignet med Sony Ericsson, siden jeg kun har hatt det før), telefonlista lar deg ikke søke på navn, f.eks. hvis jeg skal ringe til en som heter Pelle og søker på P i søkefeltet, gir den ingen treff selv om jeg har flere som begynner på P i telefonlista. Jeg syntes at det var for mye diskant i samtalene, og derfor vanskelig og høre alt den andre sier. Og til slutt en elendig nettleser. Dette er mine synspunkter og jeg vet at andre ikke har det samme oppfatninger, men slik er LG KC910 for meg. Håper dette hjelper. Endret 29. januar 2009 av sun-flex Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Okay takk for innspill! Er det en bra telefon ellers da? Fornøyd? Dette er vanskelig altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå