kiddoben89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Fått en oppgave om å finne konsekvenser finanskrisen kan få for investeringsfunksjonen jeg. Noen som kan hjelpe meg? For eksempel sette opp en oversikt over penge- og finanspolitiske virkemidler som kan brukes til å møte denne utviklingen? Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne en gang. All hjelp hjelper! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 På hvilket nivå er du? Lenke til kommentar
kiddoben89 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Går på høgskole:) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Se det i en AD-AS modell. Lenke til kommentar
kiddoben89 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hele oppgaven er: Drøft hvilke konsekvenser finanskrisen kan få for investeringsfunksjonen. Bruk makroøkonomisk teori til å forklare realøkonomiske konsekvenser av denne utviklingen. Sett opp en oversikt over penge- og finanspolitiske virkemidler som kan brukes til å møte denne utviklingen. Vurder på grunnlag av økonomisk teori forskjeller mellom effektene til de ulike tiltak. Lenke til kommentar
KS Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du fikk jo mye av fasiten på mandag, bare å ramse opp hva regjerningen og Norges bank har gjort og gjør, så burde den oppgaven være i boks. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvis du i tillegg klarer å knytte det regjeringen har gjort opp mot pensumlitteraturen, så nærmer du deg en god karakter tilogmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå