Gå til innhold

Blondine i nød ved valg av objekt til Nikon D40.

Anbefalte innlegg

i mitt forsvar har kameraet vært i hendene på flere "erfarne fortografer" med utstyr for mange titalls tusen kroner... og alle har de kommentert og irritert seg over mangelen på auto fokus....

Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring.

Gratulerer - du tildeles herved dagens (trommevirvel)

post-78758-1276180370,4217_thumb.jpg

Gyldne spade for ditt utrettelige engasjement for å la gamle tråder gjenoppstå og ikke dø ut i databasenes fjerne himmel. Her er der en tråd som har ligget brakk i nesten 18 måneder som igjen er brakt til heder og verdighet, måtte den aldri forsvinne i glemselen igjen :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i mitt forsvar har kameraet vært i hendene på flere "erfarne fortografer" med utstyr for mange titalls tusen kroner... og alle har de kommentert og irritert seg over mangelen på auto fokus....

Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring.

Gratulerer - du tildeles herved dagens (trommevirvel)

post-78758-1276180370,4217_thumb.jpg

Gyldne spade for ditt utrettelige engasjement for å la gamle tråder gjenoppstå og ikke dø ut i databasenes fjerne himmel. Her er der en tråd som har ligget brakk i nesten 18 måneder som igjen er brakt til heder og verdighet, måtte den aldri forsvinne i glemselen igjen :fun:

Haha!

Jeg klarte rett og slett ikke å la være å dy meg :-D

Endret av onan
Lenke til kommentar

Det er jo mulig at fotografen er homo- da hjelper det ikke med en heit blondine ;)

Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine?

Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger.

Lenke til kommentar

Det er jo mulig at fotografen er homo- da hjelper det ikke med en heit blondine ;)

har vel strengt tatt noe med at det snart ikke finnes flere jomfruer :O

Lenke til kommentar

Det er da en relativt konstant, om ikke økende, tilførsel av nye?

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

i gode gamle dager, så var man jomfru til en giftet seg. vet av flere som har mistet sin lille rose før fylte 16, og får oss som er over den magiske 16års grensa så vil det si nada jomfruer :O

Lenke til kommentar

i gode gamle dager, så var man jomfru til en giftet seg. vet av flere som har mistet sin lille rose før fylte 16, og får oss som er over den magiske 16års grensa så vil det si nada jomfruer :O

Det er 14 år siden jeg var 16 og det var det vi trodde da og..

Nå har jeg ikke kjempeerfaring med det å være 16 i dag, men jeg har inntrykk av at såå mye har det ikke forandret seg, så det er garantert mange flere jomfruer enn du kan tenke deg der ute. Det er bare det at de skriker ikke ut om at de er det, forståelig nok.

Jeg fikk selv reservert meg ei da jeg var 20 (hun sent 18), så det er garantert mulig :-). I tillegg er vi fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
fy pokkeren nå gleder jeg meg til å få kameraet hjem så jeg kan lete etter brytere.... seriøst, dersom der ER en bryter der... er jeg da årets blondine????

Om du har en bryter der og den står på "M" istedenfor "A", så ja - da er du årets blondine :D

Kjøpte akkurat en 35mm 1.8G til konas D40, som hun hadde testet til nærbilder ute på M.

Tok en del bursdagsbilder inne etterpå, det var ganske mørkt, så det var ikke så lett å se i søkeren når jeg tok bilder.

Men da jeg skulle se over så var det triste greier, alt var uskarpt. Fant fort ut hvorfor... :blush:

Da er jeg vel kvalifisert til halvblond, minst?...:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...