ventle Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 i mitt forsvar har kameraet vært i hendene på flere "erfarne fortografer" med utstyr for mange titalls tusen kroner... og alle har de kommentert og irritert seg over mangelen på auto fokus.... Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring. Gratulerer - du tildeles herved dagens (trommevirvel) Gyldne spade for ditt utrettelige engasjement for å la gamle tråder gjenoppstå og ikke dø ut i databasenes fjerne himmel. Her er der en tråd som har ligget brakk i nesten 18 måneder som igjen er brakt til heder og verdighet, måtte den aldri forsvinne i glemselen igjen Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) i mitt forsvar har kameraet vært i hendene på flere "erfarne fortografer" med utstyr for mange titalls tusen kroner... og alle har de kommentert og irritert seg over mangelen på auto fokus.... Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring. Gratulerer - du tildeles herved dagens (trommevirvel) Gyldne spade for ditt utrettelige engasjement for å la gamle tråder gjenoppstå og ikke dø ut i databasenes fjerne himmel. Her er der en tråd som har ligget brakk i nesten 18 måneder som igjen er brakt til heder og verdighet, måtte den aldri forsvinne i glemselen igjen Haha! Jeg klarte rett og slett ikke å la være å dy meg :-D Endret 11. juni 2010 av onan Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ser ut til at trådstarter forsvant fra forumet etter at folk begynte å stille spørsmål om det virkelig var "hun" som hadde tatt bildene... var hele tråden egentlig bare trolling? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 lurer på om jeg og skal referer meg selv som jente neste gang jeg skal ha hjelp får her var det mange svar :O Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Skuffende saker. Men hvorfor i all verden troller noen om noe sånt? Endret 11. juni 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring. Det er jo mulig at fotografen er homo- da hjelper det ikke med en heit blondine Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det hjelper ikke så mye.. Når man står 5cm unna ei heit blondine, så mister selv den mest erfarne fotograf all sin erfaring. Det er jo mulig at fotografen er homo- da hjelper det ikke med en heit blondine Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger. har vel strengt tatt noe med at det snart ikke finnes flere jomfruer :O Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger. har vel strengt tatt noe med at det snart ikke finnes flere jomfruer :O Det er da en relativt konstant, om ikke økende, tilførsel av nye? Endret 11. juni 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger. har vel strengt tatt noe med at det snart ikke finnes flere jomfruer :O Det er da en relativt konstant, om ikke økende, tilførsel av nye? i gode gamle dager, så var man jomfru til en giftet seg. vet av flere som har mistet sin lille rose før fylte 16, og får oss som er over den magiske 16års grensa så vil det si nada jomfruer :O Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som ville teste hvor mye lettere det er å få hjelp på nettet som blondine? Kan være det - jomfru i nød er det vel ingen som tror på lenger. har vel strengt tatt noe med at det snart ikke finnes flere jomfruer :O Det er da en relativt konstant, om ikke økende, tilførsel av nye? i gode gamle dager, så var man jomfru til en giftet seg. vet av flere som har mistet sin lille rose før fylte 16, og får oss som er over den magiske 16års grensa så vil det si nada jomfruer :O Det er 14 år siden jeg var 16 og det var det vi trodde da og.. Nå har jeg ikke kjempeerfaring med det å være 16 i dag, men jeg har inntrykk av at såå mye har det ikke forandret seg, så det er garantert mange flere jomfruer enn du kan tenke deg der ute. Det er bare det at de skriker ikke ut om at de er det, forståelig nok. Jeg fikk selv reservert meg ei da jeg var 20 (hun sent 18), så det er garantert mulig :-). I tillegg er vi fortsatt sammen. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har minst to i klassen min som er jomfruer, og desse er 18-19 år. Så joa, da er mogleg. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det gjelder bare å vite hvor man skal lete (Ikke at jeg driver med jomfrufisking for tiden, bare så det er sagt) Men nå har vi gått milevis av topic, kanskje det er på tide å stenge denne greia her? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 fy pokkeren nå gleder jeg meg til å få kameraet hjem så jeg kan lete etter brytere.... seriøst, dersom der ER en bryter der... er jeg da årets blondine???? Om du har en bryter der og den står på "M" istedenfor "A", så ja - da er du årets blondine Kjøpte akkurat en 35mm 1.8G til konas D40, som hun hadde testet til nærbilder ute på M. Tok en del bursdagsbilder inne etterpå, det var ganske mørkt, så det var ikke så lett å se i søkeren når jeg tok bilder. Men da jeg skulle se over så var det triste greier, alt var uskarpt. Fant fort ut hvorfor... Da er jeg vel kvalifisert til halvblond, minst?... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Da er jeg vel kvalifisert til halvblond, minst?... Kanskje du er som et Kinderegg, brun utenpå, blond inni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå