lofotknut Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 når jeg skal spille av musikk cder på dvd spillern hakker det fælt, da blir det kjipt å høre på musikk..heller ingen riper på disse musikk cdene...dette synes jeg er merkelig siden dvd filmer og sånn funker fint..what to do? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvilket format er det på sangene på CD-platen? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er vanlige musikk cder Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Om dette er en stasjoner maskin så ville jeg ha prøvd en annen cd/dvd spiller bare for å prøve det. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) *SLETT* Endret 28. januar 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 What to do? Umulig å si uten mer informasjon. Hvordan DVD spiller innehar maskinen? Hvilket grensesnitt innehar spilleren. Er dette et nylig inntruffet problem? Fint om du kan komme med mer inngående informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå