tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor skal elgene ha enerett på solnedgangene! 1/250s, f/6,3, 31mm, ISO 100 (Olympus E-420 + ZD 17,5-45mm) Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor skal elgene ha enerett på solnedgangene!Tom :!: :!: Den var morsom...vel, de har jo størrelsen til felles kanskje, men den der var vel en god del styggere enn elgene (i solnedgangen) Flott lys til "stygg" forgrunn var det i hvert fall... RandiA Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Flott lys og mange detaljer å hvile øyet på. Har du tatt bilde av denne vogna før, syns det var noe kjent med den? Syns de skura i bakgrunnen ikke passet like godt inn som resten, men det er bagateller, flott levert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Har du tatt bilde av denne vogna før, syns det var noe kjent med den? Denne vognen er fotografert før, og det kommer sikkert flere bilder av den Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Morsom tittel, flott bilde, fine toner og bra kontrast. Liker komposisjonen også, og da er det vel ikke stor mer å si? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 morsomt bilde. Mener å huske at man hadde en tråd tidligere om ymse ting i solnedgang. Alt fra elg i solnedgang til emo i solnedgang. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Av saker og ting i solnedgang var i alle fall dette en av de morsommere. Noe så begredelig traurig og trist som denne campingvogna inkludert omgivelser ser jeg heldigvis ikke hver dag. Tom ser tydeligvis slikt både titt og ofte og har da så klart tatt skade av det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Kult bilde! Her snakker vi platecover Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Veldig tøft bilde! Litt rotete bakgrunn, men tatt i betraktning har du løst dette langt bedre enn hva jeg ville klart (og det skulle bare mangle -tatt din erfaring i betraktning). Lenke til kommentar
gorida Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 skulle ønske du hadde klart bedre kontraster. ellers kjempe. jeg mener også at dette bildet kunne blitt cover på en plate som 'Å dø, det er det siste man gjør'. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor snakker dere så stygt om denne campingvogna? Vet dere ikke at det er bilde av den nye leiligheten hans? :!: Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Flott bilde, rotet i bakgrunn står kun i stil med den "noe slitte" vogna. Likte spesielt det maritime snittet PS lykke til med oppussingen DS Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Tøft bilde tom. Veit om en nesten identisk setting med en vogn som står ute på Oven (nedover mot Saltnes), eneste er at denne vil kun se like flott ut ved soloppgang. Det var det første jeg tenkte på når jeg så bildet, at det var denne vogna på Oven du hadde fotografert. Eneste jeg har å si er at det var litt synd med sola og den utbrente himmelen. Eller tøft Endret 29. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå