biiiiiip Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! en liten nøtt: Klarer ikke å bruke nettleseren til å surfe så lenge en torrentfil er aktiv, hjelper heller ikke å sette denne på pause. Må lukke Opera helt og så gå inn igjen...surfer da fint igjenn til jeg på nytt aktiverer en torrrent, da er det bom stopp for alt annet. Viss noen der ute har et svar så please....thx Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 merkelig. skjer dette hvis du forsøker med Internet Explorer, eventuelt en annen nettleser? du har vel ikke tilfeldigvis satt port 80 som listening port for torrent-klienten din? Lenke til kommentar
biiiiiip Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det som er, er at torrent klienten er innebygget i opera....vet du hvor jeg kan finne ut om port 80 er lytteport? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Klarer ikke å bruke nettleseren til å surfe så lenge en torrentfil er aktiv Tipper delinga tar opp hele ut linja de. Selv er nette overtregt vis jeg deler f.eks 50kb/s og det er dødt med 70+kb/s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå