Gå til innhold

Erstatte fruktsoda med hva..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke huske å ha sett noe som heter fruktsoda i brushyllen. Er det en brus?

Jeg pleide alltid å blande drinkene mine med grapesoda. Grapesoda og finlandia var favoritten., men du er gjerne ute etter litt mer avanserte drinker?

Etter et par arbeidsuhell medførte jo dette at jeg ikke greide å drikke grapesoda på en stund, men kom meg raskt tilbake på hesten. Nå er det mange år siden jeg har drukket det, tror jeg må finne det frem igjen til neste fest.

Uansett, i mitt grapesoda-rall her, så har jeg lagt merke til at ulike produsenter har ulike drikker. Feks var det umulig å få fatt i "min" type grapesoda (hansa) i trondheim, jeg tok med meg 3L grapesoda hver gang jeg var hjemme i bergen da jeg studerte i trønderhovedstaden.

Poenget er at selv om du ikke finner det samme sted som før er det godt mulig at det finnes andre steder eller andre deler av landet. Men jeg kan ikke huske å ha sett fruktsoda i min lokale butikk.

Har du et bilde av flasken?

8841.gif

Lenke til kommentar

Ja fruktsoda er en brus, men det virker som den ikke selges lengre.

Tenkte jeg skulle lage hjemmelaget bacardi breezer watermelon.

Ut i fra oppskrifta skal det være rom, watermelon drinkmix og fruktsoda. Nå har jeg ikke peiling på hva denne brusen smaker, så om det faktisk kan erstattes med noe for å få en grei smak. Skal se hva jeg finner i butikken i morgen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...