Gå til innhold

ATi Radeon 8500 vs Club3D Radeon 8500


Pangaea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke HydraVision på det?

Har TV så det vil jeg helst ha!

Kjører alle Club3D kort på 250MHz?

 

Står ingenting på pakken, og vil helst ikke åpne den og plugge inn kortet siden jeg muligens skal returnere det...

 

Er det noe mer enn Hydravision som mangler?

Lenke til kommentar

Dette er henta direkte fra club 3d si hjemmeside:

 

Dual monitor support

 

Leading-edge HydraVision™ technology supports traditional CRT monitors, flat panel displays and TVs

 

Multi-task with MultiDesk – play multi-monitor games, or work in different applications on each monitor without having to switch back-and-forth

 

Assign ‘Hot Key’ shortcuts for the most used functions

 

Vary settings from one application to the next, or choose global settings that determine the behavior of windows and dialog boxes for all applications in your multi-monitor environment

 

http://www.club-3d.nl/index2.php

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Men det er visst en 8500LE jeg har fått. Finner ingenting om Hydravision på pakken heller :sad:

 

Har eg. lyst på org. ATi kort, men det tar vel to evigheter før de kommer til Norge.

 

Er det noen der ute som har noen gode tips om hvor jeg kan få kjøpe org. ATi R8500 kort (retail, 3.6ns, 275MHz)?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-19 21:44, Zeer skrev:

Dette er henta direkte fra club 3d si hjemmeside:


<snip>



 

Sant nok, men jeg quoter dette Clas Mehus (skribent PCWN) skrev på no.it.maskinvare.diverse:

 

Quote:

Kortene skal være produsert av ATI -- driverne blir de samme. Noe av

programvaren som følger med ATIs kort, bl.a.

flerskjermsadministrasjonsverktøyet HydraVision, følger vistnok ikke

med. Club3D snakker dog om HydraVision på websidene sine som om det

skulle ha gjort det.


 

Og jeg har enda ikke hørt om et Club3D kort hvor HydraVision følger med. Skal si det er mye stress rundt ATI's Radeon kort. Alt for mange versjoner og tull. :?:

Lenke til kommentar

Mitt Club3D kort var 250/250 3,6 ns ram og 350 MHz ramdac. Jeg har volt modda kortet ("blynt-trikset"). Nå får jeg kjørt kortet på 300/280 og får ca 7000 på 3dmark2001 med min Duron 800@1066 (133*8). Med de nyeste driverne, 6018, får jeg litt mer, men da blir windowsen rar etter at jeg har kjørt 3dmark. Det fulgte med en cd som jeg tror ATI har laget selv, og HydraVision ligger på den. Det følger også med fullversion av WinDVD.

 

Noen som har erfaringer med forskjellige drivere?

Lenke til kommentar

På mitt club 3d radeon 8500 retail står det made in china, det er klokket originalt til 275/275 og jeg mottok kortet i midten av desember, for noen dager siden sendte jeg en mail til club 3d om hvem som produserte club 3d kortene og fikk til svar at de laget dem selv, det var med hydravision og driver cden såg ut til at ati hadde laget.

Synest at det var dårlig av amraam og si at ati hadde produsert club 3d kortene når club 3d sa at de laget dem selv..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...