Gå til innhold

Navn bytte litt oftere?


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Synes at et halvår pr. navnbytte er heller strengt :/

Hadde selv en kompis som byttet navn på kontoen min mens jeg sov, lite morsomt å vente et halvår for å bytte det tilbake.

 

Foreslår 30 dager eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke at det skal være mulig å bytte det oftere. Det skal være slik at man skal kunne kjenne igjen brukere, det skal ikke være KalleBanan i November, Torstein i Desember og Torstensen i Januar.

 

Om det er spesielle tilfeller, som ditt er - ta kontakt med en administrator. For eksempel Dotten.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Litt info til brukeren ifra forumets FAQ:

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Brukernavn#endre

Endring av visningsnavn og brukernavn

Visningsnavnet kan endres i kontrollpanelet ved å følge denne lenken: Kontrollpanel: Endre visningsnavn

Det er en begrensning på 180 dager mellom hver gang en bruker kan endre sitt visningsnavn.

 

Ved ønske om å bytte visningsnavn oftere, eller bytte brukernavnet, skal man sende en PM/melding til en community manager som inneholder en god begrunnelse på hvorfor man ønsker å endre.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Selv skulle jeg sjekke en artig ting med mitt eget kallenavn, likte ikke forandringen og skulle bytte tilbake. Det gikk selvsagt ikke da man må vente i 180 dager. Sendte en PM til Dotten og han ordnet biffen (riktignok en veldig lang stund etter PM var sendt).

 

Egentlig hadde det kanskje vært helt greit om man ikke kunne endre dette i det hele tatt?!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...