Gjest medlem-77217 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes at et halvår pr. navnbytte er heller strengt :/ Hadde selv en kompis som byttet navn på kontoen min mens jeg sov, lite morsomt å vente et halvår for å bytte det tilbake. Foreslår 30 dager eller noe? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg synes ikke at det skal være mulig å bytte det oftere. Det skal være slik at man skal kunne kjenne igjen brukere, det skal ikke være KalleBanan i November, Torstein i Desember og Torstensen i Januar. Om det er spesielle tilfeller, som ditt er - ta kontakt med en administrator. For eksempel Dotten. Endret 27. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Litt info til brukeren ifra forumets FAQ: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Brukernavn#endre Endring av visningsnavn og brukernavn Visningsnavnet kan endres i kontrollpanelet ved å følge denne lenken: Kontrollpanel: Endre visningsnavn Det er en begrensning på 180 dager mellom hver gang en bruker kan endre sitt visningsnavn. Ved ønske om å bytte visningsnavn oftere, eller bytte brukernavnet, skal man sende en PM/melding til en community manager som inneholder en god begrunnelse på hvorfor man ønsker å endre. Endret 27. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Det ville vært helt håpløst om man kunne bytte visningsnavn ofte. Mange dumme mennesker der ute som ville laget kaos. Umulig å kjenne igjen en kjeft. Jeg syns at 180 dager er perfekt. Endret 28. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 djiiiz, får vel gjøre det da Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selv skulle jeg sjekke en artig ting med mitt eget kallenavn, likte ikke forandringen og skulle bytte tilbake. Det gikk selvsagt ikke da man må vente i 180 dager. Sendte en PM til Dotten og han ordnet biffen (riktignok en veldig lang stund etter PM var sendt). Egentlig hadde det kanskje vært helt greit om man ikke kunne endre dette i det hele tatt?! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å føle behovet for nytt nick, men å fjerne det helt tror jeg ville blitt dumt. Men for all del; ting hadde blitt mye mer oversiktlig. Det er en uting at folk skifter visningsnavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg