Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg har noe problemer med lav FPS i spill, spesielt i WoW. Jeg vet ikke helt hva som er det beste stedet for en slik trad. Maskinen min er folgende: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ 2.0 GHz (overklokket til 2.25 GHz) 3GB RAM GeForce 8800 GTS 640MB 939Dual-SATA2 Hovedkort Som sakt er det WoW som er det storste problemet, jeg bruker 2 skjermer og kjorer WoW i window mode sa jeg kan bruke den andre skjermen til andre ting. FPS en blir naturlig nokk bedre nar jeg kjorer i full-screen men den er fremdeles ikke sa hoy som jeg helst vil ha den. Vilken del av maskinen min bor jeg overklokke/oppgradere? Slenger med noen screens fra CPU-Z sa det ikke mangler noe info. Endret 27. januar 2009 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vil tippe CPU når det er snakk om wow, tror at overklokk vil hjelpe en del, du får se hvor langt du kommer med din kjøling. Bare pass på temperaturene og ikke ha for høy spenning så går det nok bra Skjermkortklokkinga vil jeg ikke tro du henter så mye på her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trenger jeg a overklokke ramen ogsa for a fa noe stort resultat eller holder det med CPU en? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 RAM-en blir overklokket automatisk når du klokker CPU, så du trenger ikke å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 RAM-en blir overklokket automatisk når du klokker CPU, så du trenger ikke å gjøre noe med det. vell... det kan være riktig og litt feil, fins en mulighet som heter "unlinked" overklokking, så du klokker cpu uavhengig i RAM hastighet. har du på linked, må du følge godt med på hastighetene på både ram og cpu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå