Gå til innhold

BK: enda et tege bilde!


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet synes jeg er fint! Det med at man ser skyggen gjennom blader er bra :) jeg har ikke så god oailing på macro men synes det ser veldig bra ut :)

 

 

Bildet synes jeg er fint! Det med at man ser skyggen gjennom blader er bra :) jeg har ikke så god oailing på macro men synes det ser veldig bra ut :)

 

 

-Øystein D. N.

Lenke til kommentar

Det er noe jeg ikke liker med bildet, jeg tror det er fargene. Det er liksom ingen farger som er skikkelige farger om du skjønner. Den grønne/gule fargen på omgivelsene er verken grønn eller gul, den er grønngul :p

 

Dette gjør det litt matt og kjedelig, samtidig så er den brune fargen på innsektet lite appelerende.

Lenke til kommentar
Det er noe jeg ikke liker med bildet, jeg tror det er fargene. Det er liksom ingen farger som er skikkelige farger om du skjønner. Den grønne/gule fargen på omgivelsene er verken grønn eller gul, den er grønngul :p

 

Dette gjør det litt matt og kjedelig, samtidig så er den brune fargen på innsektet lite appelerende.

 

den grønn-gule fargen kommer pgr av lyset og jeg kan respektere hvis det ikke faller i smak hos alle :)

Lenke til kommentar

I lite format gir det meg lite, men i større versjon så liker jeg det. Fine linjer, utsnittet er så tett at det nesten føles ut som om man er litt for nærme en krabat i hans hjem. Fargene er flotte, uvanlige, men alikevel naturlige. Eneste jeg kan pirke på er vel ørlite fokusfeil, men det er så lite at det ikke gjør noe i det formatet som bildet presenteres i her.

Lenke til kommentar

Likte vinklingen - litt sånn "hva titter du opp på meg for - jeg er stor". Er enig i en av de andre kritikerne vedr. fargene - var noe som ikke stemte der, for gult? Følehornene er jo ganske oransje, så kanskje du kunne prøve å endre noe på fargen på bladene så de synes litt bedre og det blir litt mer pang i fargene og bildet. Men ellers litt stilig bilde. Skarpheten var fin, så skjønner at du er fornøyd med dette bildet selv :) Det er gøy å ta macro når man får skarpheten til - noe jeg må øve mer på, bare det blir litt mildere ute. Brr..

Endret av vimsejenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...