Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Går helt greit siden jeg ikke vant Krysser fingrene for at han ikke tar Animals, slik at jeg kan vinne den neste gang Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Okay. Jeg lodder ut: Dave Matthews Band - Crash R.E.M. - Monster R.E.M. - Out Of Time Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 OK. Jeg vil gjerne være med i den trekningen der, men jeg har ikke penger til porto om jeg skulle vinne den, før etter at stipendet mitt har kommet inn på konto. Stipendet mitt kommer rundt den 14. mars. Kan jeg fortsatt delta? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kan vel kanskje ikke bestemme om du får delta når det ikke ville vært meg det ville gå ut over. Noen som kan si noe? Hvis ikke vinner sagberg! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det skulle vel gå greit? Hvis neste vinner igjen syns det er greit at CD'en blir forsinket. Det er jo snakk om tillitt det. Og det er jo forsåvidt det hele denne tråden bygger på. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, det må være greit. Vil ikke vinne noe uten trekning. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 OK. Jeg trekker meg fra trekningen i denne omgang. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg strengt talt er helt nødt til det. Fordi jeg brått var avhengig av å erstatte laptopladeren min. CDen din nirvana1, går i posten på tirsdag. Det er første mulighet jeg har til å poste noe da jeg bor på et sted uten offentlige bussforbindelser. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Okay, da vant sagberg da! Send pm med ønske og adresse! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg lodder ut: Korn - Un Touchables Kaisers Orchestra - Evig Pint Saybia - The second you sleep John Farnham - Chain Reaction Trekning gjøres 3. Mars kl. 22. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Greita, får bli med. Kanskje jeg er heldig og får KO i posten. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 I'm in! Jeg vil også ha KO! >_< Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Beklager nirvana1, bussen gikk fra meg. Jeg fikk med andre ord ikke muligheten til å poste platen din i dag. Neste muligheten jeg har til å komme meg til postkontoret er på torsdag. Poster den da. Endret 3. mars 2009 av Ostekake Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Da er det klart for trekning. Jeg kaster krone og mynt, og semi-finalene er som følger: Wikipedersen (krone) - nirvana1 (mynt) Aidskake (krone) - LueDotten (mynt) Edit 1: Finalen består av: nirvana1 (krone) - LueDotten (mynt) Edit 2: VINNEREN BLE: nirvana1 Gratulerer, send meg ønske og adresse på pm. Endret 3. mars 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) NEI!!! jeg vinner jo aldri Endret 3. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Du vant første gangen. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Yazz! Da lodder jeg ut følgende: Avril Lavigne - Under My Skin Dave Matthews Band - Crash R.E.M. - Out Of Time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå