Eirik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror aldri jeg har vært mer enig med noen på dette forumet før Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Da skal jeg om et øyeblikk snurre tre mynter. En for Jethrotulling og Sir Tojo, en for Wikipedersen og The Duke og en for nirvana 1 og Arrosiach. Kron går videre. edit: Da har jeg snurret tre mynter. Jethrotulling og Sir Tojo fikk kron og går videre. Det samme gjorde Wikipedersen og The Duke. nirvana1 og Arrosiach fikk mynt og er dermed ikke med videre. edit2: Flipper nå to nye mynter. Blir det kron får enten Jethro Tulling eller Sir Tojo CD. Blir det mynt får enten Wikipedersen eller The Duke CD. edit3: Førstekastet ble kron. Dvs. at Jethro Tulling og Sir Tojo er med videre. Andrekastet mitt ble også kron. Jethrotulling får CD. Gratulerer. Send meg navn, adresse og CD ønske på PM. Ostekake. Endret 22. februar 2009 av Ostekake Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 To nye plater legges ut: Iceberg - Tutankhamon Led Zeppelin - Led Zeppelin III Led Zeppelin-plata har vanlig plastcover, er i god stand, og trenger vel ellers ingen videre introduksjon. Iceberg er et spansk progrockband som var aktiv på syttitallet. Tutankhamon ble sluppet i 1975, og denne cd-utgaven kommer i digipak-cover. Iceberg beskrives som en krysning mellom tidlig King Crimson, Yes og Mahavishnu Orchestra med latinske elementer. Trekning settes til tirsdag kl 22. Venter forøvrig fortsatt på pakke fra Sir Tojo. Det hadde vært fint om du sier ifra hvorvidt du har sendt den, eller om det er i Postens systemer den stopper opp Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Me too. Virket spennende. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Im in, ser på cden nå, og pengene. Mamma hadde lånt den til bilen som hun lot stå igjen på jobben. Poster den nestegang eg e i byn, tirsdag senest. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Haha. Jeg skjønner. Bare fint at man har "en åpen dialog" om hva som skjer, så ingen lurer noen :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tjalla, platen sendes denne uken. Har ikke hatt mulighet før. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Har du fått plata fra meg, forresten? Jeg sendte på tirsdag. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 CDen din ble sendt i dag Jethrotulling. Hadde ikke muligheten til å poste den i går. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Stryk meg fra listen, glemte alle de gode cdene på fjellet i vinterferien =( Endret 24. februar 2009 av Masteral Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Venter forøvrig fortsatt på pakke fra Sir Tojo. Det hadde vært fint om du sier ifra hvorvidt du har sendt den, eller om det er i Postens systemer den stopper opp Er nok Posten. Er det en ting jeg har erfart, så er det at Posten alltid har en ond liten plan Endret 24. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kjører nå trekning. Loddtrekning. nirvana1, sagberg, erlendo89, Sir Tojo, The Duke, Arrosiach og Ostekake er med. EDIT: Ostekake vant. Send meg PM med alt du føler du vil dele med meg. Endret 24. februar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå