Jethrotulling Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Da skal jeg om et øyeblikk flippe to mynter. Blir krone blir det enten wikipedersen eller Aidskake. Blir det mynt blir det The Duke eller Sir Tojo. EDIT: Første ble krone. Enten wikipedersen eller Aidskake får cd. Flipper nå en ny mynt. Krone for wikipedersen. Mynt for Aidskake. EDIT2: Andre kast ble også krone. Wikipedersen får cd. Send meg navn, adresse og cd-ønske på PM, så sender jeg cden og du kan poste nye cder i tråden. Gratulerer Endret 3. februar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pokker! Ja, ja. Dette var i det minste spennende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hoho,gratulerer med ny CD =) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Wehey ! I won! Som vinner *skryt* , må jeg vel legge ut noen nye cd'er. Jeg tenker det må være kvalitet, såå ... Velg mellom de to i spoilern ! *trommevirvel* Klinker til med en aldri så liten klassiker Iron Maiden - Powerslave Eller det beste fra R.E.M. om du ønsker det ! REM - In Time Bare å melde seg på! Trekning klokken 23:59 , Torsdag 05.02 Endret 4. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg visste ikke at "Por favor, no robes ancho de banda de la Frikipedia, cuesta dinero. Pon las imágenes en tu servidor o usa un servicio como imageshack.us" var en klassiker. Med andre ord: Alltid lurt å skrive navnet på albumet, ikke bare vise et bilde. Og jeg er interessert i å se hvilken klassiker det er! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wops. Fiksa det nå. Står jo på coverbildene også da.... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Edit: nvm, faen.. Glemte at jeg ga bort musikk-DVDen min til en kompis, skal se om jeg har noe annet som ikke suger her. Endret 4. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare å melde dere på! Trekning i kveld/natt Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Siste CD jeg kjøpte var The verve Forth. Veldig bra. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tok den 8 min for tidlig! Vinneren ble Sir Tojo! Grats PM meg med adresse osv Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Iggy Pop - The idiot The Specials - The Specials Beklager det tok tid før eg la ut ny. Men da skal alt være i orden. Bare å melde seg på. Edit. Mandag klokken 02.30 er vel 48 timer? da blir det trekning i såfall Endret 7. februar 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 To bra plater det der. Jeg er definitivt med. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Greit om du sier når det er trekning Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fine skiver. Jeg er med! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Mandag 0230, haha. Ja, jeg får vel bare være våken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå