JPNord Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sikkert ikke dumt det. Virker som denne tråden er på hell. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det har den vel strengt tatt vært veldig lenge Jeg tror alt hadde blitt mye bedre med et byttekonsept. Nå må vi bare vente å høre hva Axel sier... Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gidder ikke melde meg på mer når jeg ikke får noen cd i posten. Begynner å bli en stund siden nå. Sikkert 2 mnd siden jeg sendte cdn jeg lodda ut Sorry at det har gått lang tid, men det gikk lang tid før jeg fikk. Og hva fikk jeg? En halv cd i en utgivelse som skulle hatt tre cder. Da gav jeg bare faen i å sende. For det er derfor man har forhåndsregler. Vil ikke sende ut ei god skive når jeg ikke har blitt behandla fair. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bare enda en ting som understreker at dette med utlodding og trekninger ikke fungerer. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva skjer med folk? nirvana1, du er minst like ille som personen som sendte deg søppel. Ta det med han, og ikke la det gå ut over erlando89. Hopp heller av etter du har sendt han skiva. Jeg velger å fortsette. Noen må jo ha tro på folk, her. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hva skjer med folk? nirvana1, du er minst like ille som personen som sendte deg søppel. Ta det med han, og ikke la det gå ut over erlando89. Hopp heller av etter du har sendt han skiva. Jeg velger å fortsette. Noen må jo ha tro på folk, her. Det ville ikke gått noe utover Erlendlo89 om han holdt forhåndsregler. Jeg er da ikke noe ille. Jeg skal da ikke måtte gi bort en cd fordi en er upålitelig og en annen er naiv/stressa med å sende avgårde cden. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Finnes det innvendinger mot forslaget om å endre navn til Byttetråden for musikk? Så synes ikke, og forslaget er vedtatt. Trådstarter skal umiddelbart utarbeide nye vedtekter. Alle hæppi? Når jeg har endret førstepost og tittel legger jeg ut mine cder for bytte. Hurra. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Camel – The Snow Goose The Darkness – Permission to Land Miles Davis – Porgy and Bess Miles Davis – Sketches of Spain Miles Davis – Kind of Blue The Flaming Lips – At War with the Mystics Gluecifer – Automatic Thrill Gorillaz – Gorillaz Iggy Pop – The Idiot Led Zeppelin – III Led Zeppelin – Mothership The Mars Volta – De-Loused in the Comatorium MC5 – Kick Out The Jams Metallica – Master of Puppets The Shins – Wincing the Night Away Span – Mass Distraction Travis – Singles The Velvet Underground – The Velvet Underground & Nico The White Stripes – Elephant The Who – Sell Out Yes – Relayer Dette er hva jeg i første omgang kan tenke meg å bytte bort. Hvis noen lodder ut noe som er skikkelig interessant, kan det hende jeg kan bytte bort andre plater i samlinga også. Merknader til listen: The Velvet Underground & Nico og Relayer har ett hørbart hakk hver. Disse gjør at cden hopper og er stille i 10 sekunder, men før og etter dette spiller den helt normalt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg kunne virkelig tenkt meg The Snow Goose og De-Loused in the Comatorium. Er ikke sikkert jeg har noe særlig interessant i bytte da: Savatage - Dead Winter Dead The Gathering - Nighttime Birds The Gutter Twins - Saturnalia A Silver Mt. Zion - 13 Blues for 13 Moons Tristania - Widows Weeds Tristania - World of Glass Sirenia - An Elixir for Existance Sirenia - Nine Destinies and a Downfall Theatre of Tragedy - Aegis Andromeda - Chimera Porcupine Tree - Stars Die (samlealbum) HIM - Venus Doom Iced Earth - The Glorious Burden Endret 15. juli 2009 av Speik Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Det var ikke noe som apellerte umiddelbart, desverre ... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Siden jeg allerede har fått ei plate uten å få gitt noen bort, sender jeg gjerne ei av disse platene til noen som er interessert: 1. U2 - War (CD i god stand) 2. The Offspring - Americana (CD i grei stand) 3. Sweet - Cut above the rest (Vinyl i god stand) 4. Van Morrison - Common One (Vinyl i god stand) 5. Toto - Turn Back (Vinyl i god stand) 6. Electric Light Orchestra - Discovery (vinyl i god stand) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Min umiddelbare liste: Iron Maiden - Fear of the Dark Chris Cornell - Carry on Nirvana - Nevermind Rammstein - Reise, Reise Rammstein - Herzeiled R.E.M. - In Time Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kommer ikke på noen cd-er jeg ikke vil ha i samlingen min, men det er sikkert noe. For tien ligger ale cd-ene mine nedpakka i en eske (flyttelass), så får se hva jeg klarer å finne når jeg finner nytt sted å bo, og skal pakke ut tingene. Kanskje jeg slenger inn en liste her da. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 The Mars Volta – De-Loused in the Comatorium kunne jeg tenke meg. Jethrotulling. Jeg har en cd med OM som jeg fikk 2 av. Få, men litt lengere sanger. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 The Mars Volta – De-Loused in the Comatorium kunne jeg tenke meg. Jethrotulling. Jeg har en cd med OM som jeg fikk 2 av. Få, men litt lengere sanger. Hmmm ... jeg har faktisk aldri hørt Om før, men det var jo forsåvidt litt kult. Fikk litt A Saucerful of Secrets-følelse av de låtene på Youtube. Greia med Mars Volta-albumet er ikke det at det er et album jeg ikke liker eller har to av, eller noe sånt. Det er bare det at jeg veldig skjelden setter det på. Jeg tenkte bare at hvis det kom noe som var ENDA bedre enn De-Loused ... så kunne jeg bytte det bort, men Om var ikke såå bra. Men som sagt var det interessant, og jeg tror jeg må høre litt mer på det, så får jeg heller si ifra hvis jeg blir fan Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Pink Floyd - Dark Side of The Moon Deep Purple - Burn Sting - Fields Of Gold, The Best Of Sting 1984 - 1994 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kul tråd! Her er album jeg like gjerne kvitter meg med om noen har noe interessant og tilby: Amon Amarth - With Oden On Our Side (Limited Edition) Arcturus - Sideshow Symphonies Black Sabbath - Sabotage Chimaira - Resurrection Circus Maximus - The 1st Chapter Communic - Conspiracy in Mind Communic - Waves of Visual Decay Dark Tranquillity - Fiction Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - Edvard The Great Iron Maiden - Killers Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - No Prayer For The Dying Iron Maiden - Piece Of Mind Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Iron Maiden - Somewhere In Time Iron Maiden - The Number Of The Beast Iron Maiden - Virtual XI Machine Head - The Blackening Masterplan - MK II Mors Principium Est - Liberation = Termination Naglfar - Harvest Naglfar - Pariah Secht - Secht Six Feet Under - Commandment Soilwork - Stabbing the Drama Solefald - Black For Death: An Icelandic Odyssey : Part II Solefald - Red for Fire: An Icelandic Odyssey: Part I Stonegard - Arrows Stonegard - From Dusk Till Doom Trivium - The Crusade Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvis noen har noe interessant og tilby, bytter jeg bort dette: Arcade Fire - Neon Bible Black Sabbath - Master of Reality I - Between Two Worlds Motorpsycho - Black Hole/ Blank Canvas Rage Against the Machine - s/t Theatre of Tragedy - Aégis Alle cd-ene er pent brukt, og i god stand... Endret 2. oktober 2009 av Olafr Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 SirUstinov, du må jo være gal. Hadde jeg ikke hatt alle Maiden-skivene fra før, skulle jeg byttet noen. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis noen har noe interessant og tilby, bytter jeg bort dette: Arcade Fire - Neon Bible Black Sabbath - Master of Reality I - Between Two Worlds Motorpsycho - Black Hole/ Blank Canvas Rage Against the Machine - s/t Theatre of Tragedy - Aégis Alle cd-ene er pent brukt, og i god stand... Master of Reality og Neon Bible er absolutt av interesse. Er noe av mitt interessant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå